  • Data: 2018-06-11 12:32:41
    Temat: Re: Co to znaczy "Ujawnić się"?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-06-05 o 13:44, Piotr Gałka pisze:

    >Czy nie byłoby prościej, aby adresat odpisał do nadawcy, że nie
    >rozumie treści pisma? Od urzędników należy wymagać formułowania
    >treści w taki sposób, by był zrozumiały dla odbiorcy.

    Sprobowac mozna, ale jak myslisz - jak sie skonczy:
    -sad objasni bardziej zrozumialymi slowami,
    -sad odpowie, ze pismo zgodne z obowiazujacymi przepisami, a jak ktos
    nie rozumie, to sie powinien poradzic adwokata,
    -sad dojdzie do wniosku, ze wyslane pismo nie stanowi "ujawnienia sie"
    i nalozy 1 tys kary ?

    J.