  • 1. Data: 2004-10-27 14:08:07
    Temat: Re: Co mi może zrobić MPK za jazde bez biletu?
    Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com>

    > Jakies trzy miesiace temu jechalem empekiem bez biletu i trafilem an
    kanara.
    > No i mi teraz przyszedl list z firmy windykacyjnej z nakazem zaplaty
    półtorej bańki.
    > Pytanie: Co mi zrobią jak nie zapłacę?
    >
    > Olek

    to samo co PKP i inni przewoznicy publiczni - jak nie zaplacisz a znudzi im
    sie czekanie moga zalozyc Ci sprawe i obciazyc jej kosztami.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-27 14:54:32
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    im
    > sie czekanie moga zalozyc Ci sprawe i obciazyc jej kosztami.

    A pozwanego firme Energo-Inwest nie obciazyli kosztami adwokata powoda,
    chociaz powodka miala racje. Czemu maja jego obciazyc? Co ty pierdolisz
    smutasie?

    Chlopie (Olek) z tymi smyjorami robi sie tak:
    1. pognij mandat i spal
    2. jak ci przyjda wezwania do sadu ignoruj
    3. jak przyjedzie po ciebie policja i beda cie chcieli bic powiedz im tak:
    "CHWDP mordujecie niewinna mlodziez i uchodzi wam to bezkarnie, czemu mnie
    chcecie bic za niezaplacenie mandatu?".
    4. Gdyby chcieli zastosowac przemoc fizyczna powiedz im tak: "szwaczkom w
    Gdansku nie zaplacono pensji, ja nie zaplacilem mandatu, gdy uzyto przemocy
    fizycznej przeciwko dyrektorowi, ktory nie chcial wyplacic sprawcom
    zagrozili tym, którzy chcieli wyegzekwowac wyplaty wyrokami do 3 lat
    pozbawienia wolnosci. Tknijcie mnie a wsadza was na 3 lata albo na dluzej".
    Jezeli sie przestrasza to dobrze, jezeli nie wez karabin maszynowy i
    odpierdol im gestapowskie lby, albo wyjedz Szermanem z garazu i przejedz po
    ich radiowozie. Potem zaladuj odlamkowym i jedz do komisariatu. Odpal
    odlamkowy w drzwi komisariatu. Jesli nie masz broni sluzbowej przy sobie w
    domu mozesz z tymi smyjorami przegrac. (Tu rzadzi PRAWO piesci i sily, oraz
    pieniadze.)
    5 . Nastepnie wroc do domu, zakmnij drzwi i wlacz telewizje

    brat_trollin

  • 3. Data: 2004-10-27 15:07:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    co to za głupek tu się napatoczył? coś dziś rozdajemy za darmo?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-27 15:23:01
    Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com>

    Czemu maja jego obciazyc? Co ty pierdolisz
    > smutasie?

    Pan jesteś chamowaty i niedorobiony.
    Troszeczke kultury, cepie... to wlasnie przez takich kretynow jak Ty tabor
    komunikacji miejskiej nadaje sie tylko do zezłomowania, wlasnie przez takich
    idiotow jak ty, ktorym szkoda wydac pare groszy na bilet...
    wiem co pisze bo wiem co jest napisane na kazdym wezwaniu do uiszczenia
    oplaty za jazde bezbiletowa.

    pytales co moze zrobic MPK, to powiedzialem co moze..
    chociaz moim zdaniem maja dziennie tylu gapowiczow i tylu z nich ma w d****
    te wszystkie mandaty, ze wytaczenie spraw nie mialoby sensu najmniejszego.

  • 5. Data: 2004-10-27 15:47:00
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

> [...]
    takich
    > idiotow jak ty, ktorym szkoda wydac pare groszy na bilet...

    Ja matole jeżdżę samochodem. Mam też czołg służbowy. Jak chcesz mnie nazywać
    cepem, weź pod uwage, że mój pra-pradziadek był słynnym polskim oficerem WP,
    a pradziadek polskim chrabią. Komuniści do dzisiaj nie oddali rodzinie
    rozparcelowanego majątku, którym podzieliły się takie chamy jak twój dziadek
    wsioku.

    > wiem co pisze bo wiem co jest napisane na kazdym wezwaniu do uiszczenia
    > oplaty za jazde bezbiletowa.

    Jechałem kiedyś bez biletu, ponieważ naprawdę nie miałem wtedy na bilet, ale
    mnie nie złapali. W sumie nigdy nie płaciłem, a nawet nie wystawiono mi
    mandatu. Ale gdyby, to bym tak właśnie zrobił.

    No i ma Olek odpowiedź.

    brat_trollin

  • 6. Data: 2004-10-27 15:48:25
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > co to za głupek tu się napatoczył? coś dziś rozdajemy za darmo?

    Dzisiaj za darmo prostytutki. Szefowa firmy Energo-Inwest Iwona
    jankowska-Bielenin w Katowicach przy Chorzowskiej 50 daje dupy za darmo.
    Tylko kto tego rupiecia wyrucha?

    brat_trollin

  • 7. Data: 2004-10-27 15:49:21
    Od: Piotr S.<p...@o...pl>

    > wiem co pisze bo wiem co jest napisane na kazdym wezwaniu do
    uiszczenia

    Wiem co jest napisane jak już coś; no i trochę kulturalniej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-10-27 16:17:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Czemu maja jego obciazyc? Co ty pierdolisz
    >
    > Pan jesteś chamowaty i niedorobiony.

    Nie rozumiem po co wdajesz się w dyskusję z tym czymś...

> [...]
    d****
    > te wszystkie mandaty, ze wytaczenie spraw nie mialoby sensu najmniejszego.

    A tu się na szczęście mylisz. Sprawy sądowe są jak najbardziej wytaczane i
    co więcej - wygrywane. Fakt, że w dalece nie każdym przypadku, ale są.

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2004-10-27 16:19:12
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    > Nie rozumiem po co wdajesz się w dyskusję z tym czymś...

    Z czym komunisto? Wyduś to z radzieckiej dupy. Olo Kwasniak...niezla ksywa.

    > A tu się na szczęście mylisz. Sprawy sądowe są jak najbardziej wytaczane i
    > co więcej - wygrywane.

    Przez bandy i mafie są wygrywane.

    Wojo Jaruzel

  • 10. Data: 2004-10-27 16:44:43