    From: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi może zrobić MPK za jazde bez biletu?
    Date: Wed, 27 Oct 2004 17:47:00 +0200

    Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:p3Pfd.42776$z77.14017@news.chello.at...
    > Troszeczke kultury, cepie... to wlasnie przez takich kretynow jak Ty tabor
    > komunikacji miejskiej nadaje sie tylko do zezłomowania, wlasnie przez
    takich
    > idiotow jak ty, ktorym szkoda wydac pare groszy na bilet...

    Ja matole jeżdżę samochodem. Mam też czołg służbowy. Jak chcesz mnie nazywać
    cepem, weź pod uwage, że mój pra-pradziadek był słynnym polskim oficerem WP,
    a pradziadek polskim chrabią. Komuniści do dzisiaj nie oddali rodzinie
    rozparcelowanego majątku, którym podzieliły się takie chamy jak twój dziadek
    wsioku.

    > wiem co pisze bo wiem co jest napisane na kazdym wezwaniu do uiszczenia
    > oplaty za jazde bezbiletowa.

    Jechałem kiedyś bez biletu, ponieważ naprawdę nie miałem wtedy na bilet, ale
    mnie nie złapali. W sumie nigdy nie płaciłem, a nawet nie wystawiono mi
    mandatu. Ale gdyby, to bym tak właśnie zrobił.

    No i ma Olek odpowiedź.

    brat_trollin