    From: "Kuba Ginalski" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi może zrobić MPK za jazde bez biletu?
    Date: Wed, 27 Oct 2004 15:23:01 GMT

    Czemu maja jego obciazyc? Co ty pierdolisz
    > smutasie?

    Pan jesteś chamowaty i niedorobiony.
    Troszeczke kultury, cepie... to wlasnie przez takich kretynow jak Ty tabor
    komunikacji miejskiej nadaje sie tylko do zezłomowania, wlasnie przez takich
    idiotow jak ty, ktorym szkoda wydac pare groszy na bilet...
    wiem co pisze bo wiem co jest napisane na kazdym wezwaniu do uiszczenia
    oplaty za jazde bezbiletowa.

    pytales co moze zrobic MPK, to powiedzialem co moze..
    chociaz moim zdaniem maja dziennie tylu gapowiczow i tylu z nich ma w d****
    te wszystkie mandaty, ze wytaczenie spraw nie mialoby sensu najmniejszego.