  • 1. Data: 2007-02-06 10:16:11
    Temat: Co grozi za malowanie na chodniku?
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Pod jaki paragraf podpada sytuacja napisania cos na chodniku bądź jezdni?
    Swego czasu widziałem rózne napisy np. czesci róznych wierszy na chodniku w
    Lublinie. Pytanie moje jest takie, co grozi za to jeżeli komuś by się to
    akurat nie spodobało? Nie chodzi o jakies blochomazy tylko zmykly kulturalny
    tekst:)?

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 2. Data: 2007-02-06 11:05:53
    Temat: Re: Co grozi za malowanie na chodniku?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-02-2007 o 11:16:11 Joy <z...@N...pl> napisał(a):

    > Pod jaki paragraf podpada sytuacja napisania cos na chodniku b?d 1/4 jezdni?

    Wykroczenia:
    Art.63a
    §1 Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie przeznaczonym (...)
    napis lub rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu bez
    zgody zarządzającego tym miejscem, podlega karze, ograniczenia wolności
    albo grzywny.
    § 2. W razie popełnienia wykroczenia można orzec przepadek przedmiotów
    stanowiących przedmiot wykroczenia oraz nawiązkę w wysokości do 1.500
    złotych lub obowiązek przywrócenia do stanu poprzedniego.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-02-06 11:09:21
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-02-2007 o 12:05:53 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Wykroczenia: Art.63a

    Ew. jeszcze ten ponizej ... o ile wlasciciel chodnika tez to zglosi:

    Art. 124.
    § 1. Kto cudzą rzecz umyślnie niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do
    użytku, jeżeli szkoda nie przekracza 250 złotych, podlega karze aresztu,

  • 4. Data: 2007-02-06 15:35:07
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Co jesli owy napis zrobiony byłby ze sniegu(sztucznego)? i/lub farby do
    włosów w zspray-u ktora jak wiemy jest latwo zmywalna?

  • 5. Data: 2007-02-06 16:23:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Joy" <z...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Co jesli owy napis zrobiony byłby ze sniegu(sztucznego)? i/lub farby do włosów
    > w zspray-u ktora jak wiemy jest latwo zmywalna?

    Każdy środek jest zmywalny. Kwestia kosztów tego zmywania. A co do śniegu, to
    uszkodzeniem mienia to nie będzie. Ogłoszeniem ewentualnie, o ile jest to
    ogłoszenie.

  • 6. Data: 2007-02-07 00:52:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Każdy środek jest zmywalny. Kwestia kosztów tego zmywania.

    Oj, nie każdy środek i nie na każdej powierzchni :)

  • 7. Data: 2007-02-07 09:18:13
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <

    > Oj, nie każdy środek i nie na każdej powierzchni :)

    No więc właśnie, jesli wykorzystam do tego lakier do włosów ktory jak wiemy
    jest latwo zmywalny?

  • 8. Data: 2007-02-07 14:51:47
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-02-2007 o 10:18:13 Joy <z...@N...pl> napisał(a):

    > No wi?c w?a?nie, jesli wykorzystam do tego lakier do w?osów ktory jak
    > wiemy jest latwo zmywalny?

    Wspolczynnik zmywalnosci z powierzchni nie zmieni faktu, ze bedzie to
    napis lub rysunek ;) Mnie pogonili za malowanie kreda po chodniku ...
    stwarzalem - dodatkowo - zagrozenie terrorystyczne.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 9. Data: 2007-02-07 15:54:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Wspolczynnik zmywalnosci z powierzchni nie zmieni faktu, ze bedzie to
    > napis lub rysunek ;) Mnie pogonili za malowanie kreda po chodniku ...
    > stwarzalem - dodatkowo - zagrozenie terrorystyczne.

    ROTFL

    A co malowałeś? ;)

    BTW: A jak ktoś napisze "Kaczyński jest głupi" to go zamykają za zdradę
    tajemnicy państwowej? ;->

  • 10. Data: 2007-02-07 19:59:56
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-02-2007 o 16:54:42 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > ROTFL
    > A co malowałeś? ;)

    Moja narzeczona. W formacie 10m x 10m. Przyszla policja i pogonila. Calosc
    na 'pustym' placyku przed metrem centrum. Jakies 10 minut pozniej byl
    'zamach bombowy' i ewakuacja metra.

    > BTW: A jak ktoś napisze "Kaczyński jest głupi" to go zamykają za zdradę
    > tajemnicy państwowej? ;->

    Nie, bo nie wiadomo o ktorego chodzi :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.