  • 1. Data: 2007-02-06 09:07:21
    Temat: prawo unijne
    Od: "XXX" <f...@e...ok>

    Witam
    Kiedyś słyszalem o przepisie mówiącym, że jesli dany towar zostal
    dopuszczony do obrotu w 2 krajach UE to moze być sprzedawany w całej unii,
    zna moze ktoś ten przepis ??

  • 2. Data: 2007-02-06 10:52:46
    Temat: Re: prawo unijne
    Od: "pejurek" <j...@q...rq>

    Człowiek podpisany jako "XXX" napisał:
    > Witam
    > Kiedy? słyszalem o przepisie mówi?cym, że jesli dany towar zostal
    > dopuszczony do obrotu w 2 krajach UE to moze być sprzedawany w całej
    > unii, zna moze kto? ten przepis ??

    Czy jeśli jestem producentem np. gwoździ, to muszę się starać o jakieś
    dopuszczenia do obrotu? Jaka instytucja wydaje taki dokument? Jaka
    kontroluje czy sprzedając te gwiździe taki dokument posiadam?
    Jeśli takie dopuszczenia rzeczywiście są wymagane to jest niezła paranoja...

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-06 11:31:24
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    pejurek napisał(a):
    > Jeśli takie dopuszczenia rzeczywiście są wymagane to jest niezła
    > paranoja...
    Wydaje mi się że jest jednak spora ilość produktów które muszą posiadać
    stosowne certyfikacje/homologacje/itp. w pewnym sensie można je
    traktować jako "dopuszczenie do obrotu", chociaż zasada 2 państw Unii
    jakoś mi tu nie pasuje.

    pozdr

    Radek