  • 1. Data: 2007-02-06 07:51:29
    Temat: nazwanie "debilem" na grupie dyskusyjnej
    Od: "H5N1" <h...@n...pl>

    Nadaje się to pod jakiś paragraf? Jak przygotować wniosek i do kogo?
    Czy sądy zajmują się takimi detalami, czy po prostu sobie odpuścić?
    Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

  • 2. Data: 2007-02-06 08:32:34
    Temat: Re: nazwanie "debilem" na grupie dyskusyjnej
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Nadaje się to pod jakiś paragraf? Jak przygotować wniosek i do kogo?

    a jak bardzo sie to rozmija z prawda? ;)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2007-02-06 13:43:08
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "H5N1" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nadaje się to pod jakiś paragraf? Jak przygotować wniosek i do kogo?
    > Czy sądy zajmują się takimi detalami, czy po prostu sobie odpuścić?

    Ktoś w miarę normalny nie ma czasu na takie głupoty.
    Więc patrząc na to z tej strony, ktoś zawracajacy d... sadowi tym, że ktoś
    nazwał go debilem być może nim jest czyli obrażający nie obraził tylko
    stwierdził fakt ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-02-06 13:49:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    H5N1 napisał(a):
    > Nadaje się to pod jakiś paragraf? Jak przygotować wniosek i do kogo?
    > Czy sądy zajmują się takimi detalami, czy po prostu sobie odpuścić?
    > Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

    Wskazówki? A proszę bardzo: książka telefoniczna -> lekarze psychiatrzy ;)

    Sam nigdy nie musiałem korzystać, ale ponoć się zajmują takimi sprawami ;->

  • 5. Data: 2007-02-06 14:15:35
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "H5N1" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nadaje się to pod jakiś paragraf? Jak przygotować wniosek i do kogo?

    Najlepiej poskarżyć się rodzicom.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2007-02-06 20:05:08
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 06 Feb 2007 09:32:34 +0100, rezist.com napisał(a):

    > a jak bardzo sie to rozmija z prawda? ;)

    A nie widac? :)
    --
    marcin

  • 7. Data: 2007-02-07 08:21:49
    Od: "Tomek" <m...@o...eu>

> [...]
    > Nadaje się to pod jakiś paragraf? Jak przygotować wniosek i do kogo?
    > Czy sądy zajmują się takimi detalami, czy po prostu sobie odpuścić?

    Rozumiem, że zdechł Ci pies.... kup sobie nowego :)