  • 1. Data: 2007-02-06 08:56:42
    Temat: z Prokuratury do Sąd
    Od: "basic" <b...@o...pl>

    Witajcie:)

    dostalam zawiadomienie, ze sprawa, w ktorej jestem poszkodowana zostala
    przeslana z Prokuatury do Sadu Rejonowego.
    Prosze, napiszcie, ile teraz czasu bede czekac na rozpoczecie rozprawy?

    Z gory dziekuje.
    Bozdrawiam,
    B.

  • 2. Data: 2007-02-06 10:05:13
    Temat: Re: z Prokuratury do Sąd
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Nikt tego nie wie.
    Wszystko zależy od Przewodniczącego Wydziału
    Karnego Sądu bo to on rozpisuje srawy na poszczególnych
    sędziów, a oni ustalają termin.
    Może to być za tydzień albo za 6 miesięcy.

    Michał

  • 3. Data: 2007-02-06 11:39:41
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Ja czekam juz ponad pół roku - też jestem poszkodowany :/

  • 4. Data: 2007-02-06 13:20:42
    Od: k...@w...pl

    Wszystko zalezy od tego ile maja spraw.
    Jak duzy sad to czeka sie dlugo.

    Ale w szczegolnosci w sadach grodzkich sprawy ida bardzo szybko.

    Jezeli jestescie poszkodowanymi i chcecie miec cokolwiek do
    powiedzenia jak NAJSZYBCIEJ piszcie o ustanowienie was oskarzycielem
    posilkowym. Bez tego w praktyce niczym nie bedziecie sie roznic od
    zwyklego swiadka.