  • 11. Data: 2004-07-13 11:30:51
    Temat: Re: Co grozi za graffiti na obiektach własności miejskiej?
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > jesteś pewien, że rodzice?

    No to ujmę to tak: zapłacą prawni opiekunowie tej osoby...
    Bosze ile tu sie trza namęczyć:)

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 12. Data: 2004-07-13 11:41:09
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kwalifikowane jest z KW jako umieszczenie napisu w miejscu do tego nie
    > przeznaczonym. Na 288 kk się nielapie

    zależy jaka jest wartość zniszczonego mienia, może być KW albo KK

  • 13. Data: 2004-07-13 13:16:39
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kwalifikowane jest z KW jako umieszczenie napisu w miejscu do tego nie
    > przeznaczonym. Na 288 kk się nielapie

    A jakaś podstawa prawna takiego twierdzenia? Bo w znanych mi przypadkach
    akty oskarżenia szły z 288 kk, jeśli tylko wartość strat była odpowiednia.

  • 14. Data: 2004-07-13 14:52:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ..::SebOLO::.. wrote:
    > No to ujmę to tak: zapłacą prawni opiekunowie tej osoby...

    Na podstawie?

    > Bosze ile tu sie trza namęczyć:)

    Niestety... ;)

    KG

  • 15. Data: 2004-07-13 16:43:50
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> napisał w wiadomości

    > No to ujmę to tak: zapłacą prawni opiekunowie tej osoby...
    > Bosze ile tu sie trza namęczyć:)

    hehe, to pomęcz się jeszcze i podaj mi podstawę prawną - zauważ, że sprawca
    ma ukończone 15 lat...

    seb

  • 16. Data: 2004-07-13 19:45:25
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 13 Jul 2004 13:41:09 +0200, cosmo <m...@U...gazeta.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > zależy jaka jest wartość zniszczonego mienia, może być KW albo KK

    tak, ale umieszczenie napisu na budynku nie jest uznawane za zniszczenie
    mienia - no chyba że w skutek tego zmniejszyła się użyteczność budynku.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej