eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCiekawy przypadek › Re: Ciekawy przypadek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!news.unit0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.
    roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ciekawy przypadek
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5e183f81$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e1880c5$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e18895f$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e189dd8$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e18a3be$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e18d2fb$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e19773c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e198be2$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 11 Jan 2020 10:41:23 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.3.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e198be2$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5e199842$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1578735682 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17352 83.142.196.21:49350
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:793478
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.01.2020 o 09:48, ąćęłńóśźż pisze:

    > Chcę wysłać skargę, jeśli gościu miewa cieczki to niech zmieni pracę.
    > Komu podlega 112? Pol czy innym służbom?

    Nie pomoże - jak próbowałem poznać nazwisko pani, co odmówiła przyjazdu
    karetki do złamanej nogi (a dokładniej jak się okazało rzepki). Pani bez
    wywiadu powiedziała, że nie jeżdzą do złamanych nóg i tyle - zebym
    zawiózł taksówką. Tłumacze, ze nie zawiozę, bo po pierwsze mnie nie ma
    na miejscu, a ta mi przerywa, żebym w takim razie natychmiast jechał i
    zajął się _swoją_ pacjentką. Jaką kurwa moją pacjentką? No i tłumacze,
    że nie sprowadzę osoby ze złamaną nogą po schodach, pomijając już że
    mnie tam nie ma. Jak prosiłem o nazwisko albo numer identyfikacyjny, to
    straszyła mnie policją a potem rozłaczyła się. Za drugim (a w zasadzie
    trzecim, bo wcześniej sama poszkodowana dzwoniła) i wyjaśnieniu na 112,
    że zostałem spławiony tylko dyspozytorka medyczna zapytała czy
    poszkodowana da radę i drzwi otworzyć i zespół wysłała. Również
    napisałem skargę. Sam dyrektor Mieditransu do mnie odpisał, że w
    zasadzie to moja wina bo pani tak się zdenerwowała prośbą o
    identyfikację, że aż nie mogła przez to wywiadu zebrać, wiec w zasadzie
    powinienem przeprosić. Co ciekawe już po włożeniu w gips poszkodowanej
    nie chcieli ze szpitala wypuścić twierdząć, że nie ma mowy, żeby z tą
    nogą ktoś inny ja odwizł niz zespół medyczny.


    Wcześniej gość ze 112 poradził mi, żebym wsiadał w samochód i pojechał
    zawieźć osobę z udarem (tak padło w rozwmowie, że to przecież udar!) na
    SOR! Na szczęście udało się dodzwonić na 999 i tam pracowali kompetentni
    ludzie - jak dojechałem, to już zbierali się do karetki i do szpitala.
    Także zależy na kogo trafisz.

    Natomiast typowy krawężnik jest typowy. Jak nie wie co zrobić, to robi
    problem temu, co problem zgłasza. No bo skąd problem - no przez
    zgłaszającego!


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1