  • 11. Data: 2011-06-30 08:42:35
    Temat: Re: Chciałbym zabrać na wakacje nie swoje dziecko
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 06:50:29 +0200, Maruda napisał(a):

    > Temu dzieciakowi też można (i skoro Cię to uspokoi, to należy) wykupić
    > okresowe NNW.

    Mam prośbę - podrzuć z kilka linków do takich polis NNW dla dziecka.
    A jeszcze lepiej - by umożliwiały ubezpieczenie dziecka w wieku
    przedszkolnym.

  • 12. Data: 2011-06-30 11:38:36
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik m0rszczuk napisał:

    > I WYSTARCZYŁO by ci muzg wyprac

    Musk nie muzg.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 13. Data: 2011-06-30 11:45:16
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-06-29 22:55, Andrzej Lawa pisze:

    > U nas to jeszcze łagodnie... W niektórych "cywilizowanych" krajach
    > podniesiesz głoś na dziecko, a naziści z państwowej organizacji
    > "broniących" dzieci zaraz je uprowadzą.

    albo na oko ocenią, że dziecko jest nieszczęśliwe i już po

    Icek

  • 14. Data: 2011-06-30 11:46:26
    Temat: Re: Chcia?bym zabra? na wakacje nie swoje dziecko
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > muzg

    co ?

    Icek

  • 15. Data: 2011-06-30 14:37:12
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    > Rodzice powinni Ci dać oświadczenie zwalniające Cię z odpowiedzialności,
    > zawierające deklarację niewnoszenia przeciwko Tobie powództwa w razie
    > czego. Trza by poszukać w sieci wzoru.

    Spróbuję więc coś znaleźć. Jak znajdę to podrzucę link - może sie komuś
    przyda.

  • 16. Data: 2011-06-30 14:46:16
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Maruda pisze:

    > Także ma "mocne" OC w razie udowodnionych zaniedbań opieki np.
    > A z doświadczenia wiemy, że opieka "ojca kolegi syna" jest solidniejsza,
    > niż wychowawcy u organizatora, który z tego żyje.

    Właśnie obawiam się, że jako osoba nie mająca uprawnień nie będę mógł
    się ubezpieczyć OC.

    > Bo chce zrobić coś dobrego. Chce wziąć kolegę syna i zrobić frajdę
    > obydwum. Może ten drugi jest z rodziny, której na to nie stać?

    Dokładnie tak. I tak jeździmy. Jeden dzieciak więcej nie podniesie w
    istotny sposób kosztów.

  • 17. Data: 2011-06-30 19:44:37
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 22:55:32 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > U nas to jeszcze łagodnie... W niektórych "cywilizowanych" krajach
    > podniesiesz głoś na dziecko, a naziści z państwowej organizacji
    > "broniących" dzieci zaraz je uprowadzą.

    Jesli bedziesz "zbyt opiekunczy" tez moga zabrac.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 18. Data: 2011-06-30 22:02:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 10:13:50 +0200, Maruda napisał(a):

    > RM słuchałem w życiu w sumie 15 minut, w 5 kawałkach może, jeśli nie
    > liczyć znanego w necie nagrania "pięknie nam się pan przedstawił".

    I dlatego ta spowiedź?
    33333-)

    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 19. Data: 2011-06-30 22:04:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > Rodzice powinni Ci dać oświadczenie zwalniające Cię z odpowiedzialności,
    > zawierające deklarację niewnoszenia przeciwko Tobie powództwa w razie

    Takie oświadczenia nie mają żadnej mocy wiążącej.

  • 20. Data: 2011-06-30 22:07:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 16:37:12 +0200, bratsiostry napisał(a):

    > Spróbuję więc coś znaleźć. Jak znajdę to podrzucę link - może sie komuś
    > przyda.

    Takie owiadczenia są nic warte. W sytuacji, kiedy się nic złego nie dzieje,
    wszystko jest cacy, ale niech się tylko stanie tragedia, zawsze rodzina
    znajdzie chęci i sposób, żeby uzyskać zadośćuczynienie (finansowe) - jeśli
    nie od ubezpieczyciela (ktory postara się uniknąć płacenia każdym
    sposobem), to od OPIEKUNA.