  • 1. Data: 2011-06-29 12:30:50
    Temat: Re: wniosek o kontrole nadzoru budowlanego
    Od: p...@p...fm

    kwestia posiadania przymiotu strony w postępowaniu, a możliwości zawiadomienia i
    zażądania przeprowadzenia czynności kontrolny to dwie różne sprawy.
    Nad interesem prawnym najemcy można dyskutować; można byłoby wykazywać, ale
    niezależnie od tego i tak nic nie stoi na przeszkodzie złożeniu zawiadomienia.
    Zanieść na biuro podawcze i zażądać potwierdzenia na kopii - muszą przyjąć i
    potwierdzić!