  • 1. Data: 2011-06-29 18:43:52
    Temat: PFRON
    Od: "DG" <d...@o...europejski.eu>

    Mam małe pytanko , czy ktoś z grupy orientuję się czy
    są jakieś programy z pfronu na dofiansowanie kursów dla niepełnosprawnych
    albo dla pracodawcy u którego jest niepełnosprawny pracownik?

  • 2. Data: 2011-06-30 05:46:16
    Temat: Re: PFRON
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "DG" <d...@o...europejski.eu> napisał w wiadomości
    > Mam małe pytanko , czy ktoś z grupy orientuję się czy
    > są jakieś programy z pfronu na dofiansowanie kursów dla niepełnosprawnych
    > albo dla pracodawcy u którego jest niepełnosprawny pracownik?

    Pewnie ze sa.
    Kursow, przyuczenia do zawodu, wyposazenia stanowiska pracy, dostosowania
    stanowiska pracy do niepelnosprawnosci zarudnionego. Sporo tego.
    Gdzie szukac?
    zajrzyj na strone www.ipon.pl
    (Internetowy Portal Osob Niepelnosprawnych - nie kojarzyc z zadna
    japonszczyzna hehehe) na forum.
    Tam powinienes znalezc. Lub dopytac sie.