    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cesja praw do programu komputerowego
    Date: Fri, 8 Jan 2016 10:58:17 +0100

    W dniu 2016-01-08 o 10:53, kapitalikk pisze:

    > Właśnie tego chciałbym
    > Jedno z małżonków prowadzić będzie nadal firmę. Drugie już nabyło prawa
    > emerytalne i nie musi pracować ani prowadzić działalności.
    > Z tym mam problem. Firma nie chce się zgodzić na to, żebym ja płacił
    > dalej abonament za program, do którego użytkowania praw nabyłem, jako
    > współwłaściciel spółki.

    Mieszasz pojęcia.

    Nabyłeś jako ty, czy jako spółka?
    Bo piszesz, że ty ("jako współwłaściciel spółki", co jest bez sensu -
    jak kupuję coś "ja, jako ksiądz", to przecież nie oznacza to, że kupuje
    jako kościół).

    Jeśli jako spółka, która została rozwiązana, to pewnie był
    przeprowadzony podział majątku na poszczególnych wspólników i komuś
    program musiał przypaść.

    "Brak zgody" firmy to już insza inszość (nie może się nie zgodzić, ale
    jak się cham uprze...).

    --
    Liwiusz