    Subject: Re: Cesja praw do programu komputerowego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Fri, 8 Jan 2016 10:57:29 +0100

    W dniu 2016-01-08 o 07:40, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Zapoznaj się szczegółowo z punktem 1 licencji. I zacznij od tego, że programów
    komputerowych się nie kupuje. Kupujesz egzemplarz utworu, ale zasady jego użytkowania
    określa licencja. Według tej za którą zapłaciłeś, producent musi wyrazić zgodę na
    przekazanie licencji komukolwiek.

    Wg tego, co piszesz, jeśli producent nie zgodzi się na przeniesienie
    praw, a spółka ulega likwidacji, to niby powinienem oddać klucze do
    programu producentowi i nie wolno mi użytkować programu, na którym
    pracowałem (ide se po bandzie).
    Jeśli jednak wolno by mi było użytkować program za okres, który
    zapłaciłem, to ciekawe, że nie mogę tego prawa za minione okresy sprzedać.