  • 41. Data: 2012-04-28 08:21:15
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jndt9a$j9$7@inews.gazeta.pl...

    > Co równoprawnym traktowaniem wszystkich obywateli przez prawo?
    >
    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/emerytury,5116877,temat.ht
    ml
    > --

    Ludzie to przecież klasyczny troll, kompletny debil wywołujący dyskusje.
    NIE KARMIĆ TROLA.

    pozdr

  • 42. Data: 2012-04-28 08:31:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > trzeba przyjąć sensowny system przyspieszonej emerytury oparty o mnożniki
    > okresu...
    >
    > np dla żołnierza siedzącego w biurze czy koszarach nalicza się normlanioe
    > czas pracy jak jedzie na misję do liczymy mu każdy dzień podwójnie czy
    > potrójnie.
    >
    > wtedy ci co pojechali na wojnę za rok służby mają zaliczone dwa czy trzy
    > lata.
    >
    > górnik za pracę pod ziemią podobnie kierowca np 1.2 pielęgniarka 1.5
    > itd... wg obciążenia danego zawodu, przedsiębiorcy 5 razy.

    I zakład ma za nich o tyle więcej zapłacić....

  • 43. Data: 2012-04-28 08:37:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    LEPEK napisał(a) :

    > 12 godzin mówisz? Przedwczoraj skończyłem pracę o 01:30. Wczoraj
    > wróciłem do domu o 21:00. Dzisiaj byłem "już" o 19:00. A zaczynam koło
    > 07:00. Jutro i pojutrze spoko - tylko po parę godzin (w końcu weekend -
    > nie?) + wystarczy być pod telefonem. Odpowiedzialność? Finansowa (który
    > żołnierz tak ma?). Za byle gówno 500-1000 mandatu (mnożone przez ilość
    > błędów; kiedyś trafiło się i 3000 na raz). Z własnych środków, bo
    > przecież nikt nie zwróci.

    Przecież nikt Tobie pistoletu do głowy nie przystawił. Chcesz tak
    pracować, pracuj. Nikt Cię także nie trzyma w kraju. Twój wybór.
    Chciałbyś zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 44. Data: 2012-04-28 08:42:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jng378$2fu$...@i...gazeta.pl...

    > Przecież nikt Tobie pistoletu do głowy nie przystawił. Chcesz tak
    > pracować, pracuj. Nikt Cię także nie trzyma w kraju. Twój wybór.

    Czyżby napisał coś innego?
    A jeśli nie - to po co napisałeś co napisałeś?

  • 45. Data: 2012-04-28 10:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 12:43:55 +0200, Czeslawek napisał(a):
    > Natomiast mundurowym podniesiono wysokość wieku emerytalnego do 55 lat.
    > Działanie to objęło tylko tych mundurowych, którzy zaczną pracę o
    > wejściu tego uregulowania.
    > W związku z powyższym kierowca cywilnego tira przejdzie na emeryturę w
    > wieku 67 lat. a kierowcy mundurowych furgonetek będą nadal, przez
    > najbliższych 26 lat, mogli przechodzić na emeryturę w wieku 33 lat.
    > Dopiero ci mundurowi, którzy zaczną pracę w 2013 r. będą pracowali do 55
    > roku życia.

    A sprawdzales ile im tej emerytury wyplaca w wieku 33 lat i ilu kierowcow
    odchodzi ze sluzby w tym wieku?

    Prawda jest taka ze nie chcemy zeby w patrolach chodzily "stare dziadki",
    ktore nikogo nie zlapia i sa na zwolnieniu czesciej niz w pracy. I nie
    chcemy tez zeby siedzieli za biurkami i dostawali nasze pieniadze za nic.
    Wiec niestety - ale niektych trzeba zwolnic, jak dostana groszowa emeryture
    to pojda pracowac gdzie indziej. Kierowca furgonetki to akurat trzyma swoje
    stanowisko dluzej, bo wcale nie chce marnej emeryturki.

    no bo alternatynie to co ... skierowac "starikow" na kurs obslugi FR i
    niech zarabiaja na siebie ? Nie, tego na jednej z grup nie chcemy :-)

    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    Nie lepiej sie zapisac do policji i samemu korzystac ?

    J.

  • 46. Data: 2012-04-28 10:34:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Apr 2012, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > I zakład ma za nich o tyle więcej zapłacić....

    I to jest clou programu.
    Tyle, że nie "o tyle więcej" sugerujace że wprost proporcjonalnie do
    "przelicznika", bo zależnosc jest monotoniczna, ale niezbyt liniowa:
    zmiana okresu pracy zarówno skraca czas pobierania składek (i tu
    by starczyła liniowosc), jak i wydłuża czas pobierania.

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2012-04-28 10:35:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Apr 2012, Zbynek Ltd. wrote:

    > Przecież nikt Tobie pistoletu do głowy nie przystawił.

    Zaraz.
    A Tobie przystawił czy nie?

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2012-04-28 10:40:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Apr 2012, J.F. wrote:

    > Prawda jest taka ze nie chcemy zeby w patrolach chodzily "stare dziadki",

    Przecież głównym nieporozumieniem jest założenie, że dana pracę
    wykonuje się do końca życia.
    Na taka konstrukcję, że zakład typu kopalnia ma obowiazek zapewnić
    lżejsza pracę inwalidom i innym byłym pracownikom dołowym którzy
    nie sa w stanie dociagnac do emerytury to chyba wpadli już przed
    I wojna swiatowa.

    > ktore nikogo nie zlapia i sa na zwolnieniu czesciej niz w pracy. I nie
    > chcemy tez zeby siedzieli za biurkami i dostawali nasze pieniadze za nic.

    Wolisz, żeby zza biurka kierował np. dysponent który nie ma zielonego
    pojecia jak poszczególne zdarzenia wygladały "w tereznie", bo nigdy
    go tam nie było, czy ktos kogo akurat w tym terenie nie ma, bo
    przypadło mu siedzieć za biurkiem?

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2012-04-28 11:09:13
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-28 02:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale to jest łamanie prawa i utrzymuje się, bo różne takie ćwoki potrafią
    > tylko narzekać, a jak przychodzi co do czego to uszy po sobie, a jak
    > trzeba to i dupy dają.

    Nie jeden już cwaniakował. Nie dość, że wywalili ich z jednej roboty to
    jeszcze w żadnej innej nie chcieli przyjąć. A jak miało dojść do sprawy
    sądowej to były i naciski na pracującą rodzinę. Po prostu ci, którzy
    cwaniakowali są spaleni u wszystkich pracodawców w mojej okolicy.
    Przedsiębiorcy się jednoczą w takie lokalne sitwy bogatszych ludzi.
    Razem bawią się na imprezach, itp.
    Idziesz po pracę do jednego i mówisz, że pracowałeś u drugiego, to
    uwierz mi, że na pewno zostaniesz zlustrowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 50. Data: 2012-04-28 11:25:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1204281030490.3580@quad..
    .

> [...]
    > zmiana okresu pracy zarówno skraca czas pobierania składek (i tu
    > by starczyła liniowosc), jak i wydłuża czas pobierania.

    Oczywiście.
    Alternatywą jest taka sama składka, ale tak samo dzielone na emeryturze to
    co uzbierane.
    Czyli - niech sobie policjant idzie na emeryturę po 15 latach, ale później
    podzielić mu to co ubierał przez te 15 lat ze swojej pensji na 50 lat które
    ma do końca życia - i niech za to żyje.
    Ja uzbiera np. 100 tys, to dzielone przez 50 lat, będzie miał do dyspozycji
    2000 zł ROCZNIE, niech z tego żyje, jak mu na emeryturę spieszno....