  • 1. Data: 2012-04-26 20:31:26
    Temat: Plus-SMS-Spam !
    Od: Stefan7 <s...@o...pl>

    Dostałem SMS-a [z numeru 7218]z niejednoznaczną propozycją , sugerowanie
    odpowiedzi na numer wysokopłatny,podanie strony internetowej www.7218.pl
    Dzwoniłem do Plusa, że nie życzę sobie spamu na komórkę i uzyskałem
    odpowiedż, że oni nie są w stanie zablokować Spamu i jedynie na
    indywidualne moje żądanie do 3 dni zblokują ten jeden jedyny numer.
    Byłem żdziwiony i uważam, że taka sieć ma możliwości filtrowania i jeśli
    ktoś rozsyłą SMS-owy Spam to wycina go i po sprawie. Pan w BOK upierał
    się, że takich możliwości nie ma...

    Co Wy na to?

    Stefan

  • 2. Data: 2012-04-26 23:52:32
    Temat: Re: Plus-SMS-Spam !
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stefan7 w <news:jnc49h$bdo$1@news.dialog.net.pl>:

> [...]
    > odpowiedż, że oni nie są w stanie zablokować Spamu i jedynie na
    > indywidualne moje żądanie do 3 dni zblokują ten jeden jedyny numer.

    Określili się jak ma wyglądać to indywidualne żądanie?

    Bo mogą dostać 9999 indywidualnych żądań zablokowania jednego numeru...

  • 3. Data: 2012-04-27 00:26:09
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Stefan7" napisał w wiadomości
> [...]
    > Byłem żdziwiony i uważam, że taka sieć ma możliwości filtrowania i jeśli
    > ktoś rozsyłą SMS-owy Spam to wycina go i po sprawie. Pan w BOK upierał

    Wiesz. Przez ich sieć przechodzą miliony SMS-ów. Może niektore wyłapią, jako
    spam, ale czy da sie wszystkie?