  • 1. Data: 2012-04-25 19:38:50
    Temat: Etat i dg w jednym momencie u tego samego pracodawcy
    Od: qazqaz <z...@g...com>

    Witam, chcialbym pracowac na etacie i jednoczesnie na fakture
    wykonywac tak zwany dyzur (w godzinach poza godzinami pracy) podczas
    ktorego jestem w gotowosci do reakcji. Dmyslam sie, ze komus moze to
    przeszkadzac, czy moze jednak sprawa jest czysta?

    Dzialalnosc na 18 32 procent.

    Dziekuje za odpowiedz
    Wojtek

  • 2. Data: 2012-04-26 06:45:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Apr 2012, qazqaz wrote:

> [...]
    > ktorego jestem w gotowosci do reakcji. Dmyslam sie, ze komus moze to
    > przeszkadzac, czy moze jednak sprawa jest czysta?

    IMVHO, ewentualne "przeszkadzanie" może wiazać się na reakcję wg potrzeby.
    Stad bardzo blisko do tezy o wykonywaniu czynnosci "pod kierownictwem",
    do tego w czasie okreslonym przez "kierujacego".
    Prawdę mówiac, nawet opór pracodawcy nie byłby dziwny, bo w razie
    jakbyscie się kiedys pokłócili mógłbys go nękać wersja że to jednak
    był stosunek pracy.

    > Dzialalnosc na 18 32 procent.

    No to przynajmniej problem podatkowy odpada.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-04-26 11:38:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Apr 2012, Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMVHO, ewentualne "przeszkadzanie" może wiazać się na reakcję wg potrzeby.

    Wrrr... oczywiscie miało być "z reakcja".

    pzdr, Gotfryd