  • 1. Data: 2012-04-27 12:43:55
    Temat: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    Aktualnie prowadzona przez rząd jest reforma emerytalna. Dla cywili już
    zostało przegłosowane podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat.
    Oczywiście działanie to objęło w większym lub mniejszym stopniu
    wszystkich cywili.
    Natomiast mundurowym podniesiono wysokość wieku emerytalnego do 55 lat.
    Działanie to objęło tylko tych mundurowych, którzy zaczną pracę o
    wejściu tego uregulowania.
    W związku z powyższym kierowca cywilnego tira przejdzie na emeryturę w
    wieku 67 lat. a kierowcy mundurowych furgonetek będą nadal, przez
    najbliższych 26 lat, mogli przechodzić na emeryturę w wieku 33 lat.
    Dopiero ci mundurowi, którzy zaczną pracę w 2013 r. będą pracowali do 55
    roku życia.

    Co równoprawnym traktowaniem wszystkich obywateli przez prawo?

    Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    http://wiadomosci.onet.pl/emerytury,5116877,temat.ht
    ml
    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 2. Data: 2012-04-27 12:52:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-27 12:43, Użytkownik Czeslawek napisał:

    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    Świetny pomysł, jedź.
    A zanim dojedziesz wyjaśnisz jak wyliczyłeś wiek emerytalny
    że wyszedł 33 rok życia ?
    Zawsze myślałem że od mundurowych wymagana jest matura a
    niekiedy studia.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-04-27 13:00:05
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-27 12:52, RadoslawF pisze:

> [...]
    > że wyszedł 33 rok życia ?
    > Zawsze myślałem że od mundurowych wymagana jest matura a

    18 (podstawówka, gimnazjum, zawodówka) + 15 (szkółka wojskowa lub
    szkolenie wojskowe, "praca w wojsku") = 33. Przynajmniej kiedyś tak
    było. Zresztą mało ważne czy 33 czy 34 - po liceum czy 35 - po
    technikum, bo w porównaniu do 67 to i tak niewiele.
    Swoją drogą ciekawe, czy do bycia szeregowym potrzebna jest matura?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-04-27 13:09:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 12:43, Czeslawek pisze:
    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    Rychło w czas żeś się obudził. Każdy normalny albo już dawno wypierdolił
    za granicę, albo robi w szarej strefie i ma państwową emeryturę w rzyci.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-04-27 13:14:30
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Co równoprawnym traktowaniem wszystkich obywateli przez prawo?
    >
    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    Jak wybierałeś zawód i miałeś do tego zdrowie trzeba było iść na trepa. Ja
    mialem taki wybór i świadomie zrezygnowałem z wcześniejszej emerytury.

  • 6. Data: 2012-04-27 13:34:47
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-27 13:14, Marek P. pisze:

    > Jak wybierałeś zawód i miałeś do tego zdrowie trzeba było iść na trepa. Ja
    > mialem taki wybór i świadomie zrezygnowałem z wcześniejszej emerytury.

    Zastanawiam się czy teraz rzutem na taśmę nie próbować się gdzieś
    zaciągnąć. Ciekawe czy jeślibym teraz zaczął pracę i ją przerwał na
    kilka lat a potem znów poszedł to czy objęłyby mnie nowe czy stare
    przepisy emerytalne.
    Oczywiste jest, że w wojsku bym mniej zarabiał niż teraz ale po lekkiej
    wojskowej robocie mógłbym sobie pewnie dorobić.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 7. Data: 2012-04-27 13:37:25
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-27 13:34, Czeslawek pisze:

> [...]
    > Oczywiste jest, że w wojsku bym mniej zarabiał niż teraz ale po lekkiej
    > wojskowej robocie mógłbym sobie pewnie dorobić.

    Potem jeszcze bezkarnie mógłbym sobie do emerytury dorabiać :-) Jako
    cywil coś takiego by mi nie przeszło, o ile dożyłbym tych 67 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 8. Data: 2012-04-27 13:43:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2012 12:43, Czeslawek pisze:

> [...]
    > roku życia.
    >
    > Co równoprawnym traktowaniem wszystkich obywateli przez prawo?

    1. Trzeba było iść w kamasze.
    2. Czy cywilny kierowca może nagle zostać rozkazem wysłany w strefę
    działań wojennych? Nie? Skandal!

    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    A jedź sobie i do Korei Północnej.

  • 9. Data: 2012-04-27 13:51:10
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-27 13:43, Andrzej Lawa pisze:

    > 1. Trzeba było iść w kamasze.

    Wiem, źle zrobiłem że nie poszedłem w kamasze.

    > 2. Czy cywilny kierowca może nagle zostać rozkazem wysłany w strefę
    > działań wojennych? Nie? Skandal!

    Cywilny kierowca jest codziennie w strefie działań drogowych. Policz ilu
    mundurowych kierowców zginęło w strefie działań wojennych a ilu
    cywilnych w strefie działań drogowych.
    Jakie są szanse na wysłanie kierowcy mundurowego w strefę działań
    wojennych i ile on tam będzie przebywał?
    Czy za przebywanie w strefie działań wojennych są jakieś dodatki do pensji?
    Skoro przebywanie w strefie działań wojennych to takie ryzyko to
    dlaczego teraz wysyłani są tylko ochotnicy, jak na razie ich ilość jest
    wystarczająca?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 10. Data: 2012-04-27 13:56:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 Apr 2012 12:43:55 +0200 osobnik zwany Czeslawek
    wystukał:

    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    żębyś się nie zdiwił ;)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?