  • 11. Data: 2003-02-07 12:57:29
    Temat: Re: CO TO JEST DZIEDZICZENIE USTAWOWE?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Czepiacie sie nic nie znaczacych szczegolow.

    ej, coś taki drażliwy? :)

  • 12. Data: 2003-02-07 13:04:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czepiacie sie nic nie znaczacych szczegolow.
    >
    > Nie sporzadzil przed smiercia. Przeciez wiadomo, ze o to mi chodzilo.
    >
    > Dajcie spokoj.

    Wiemy wiemy.. alejak komus uda sie cos smiesznego napisac..
    Chyba pisze sie "zmarly nie pozostawil testamentu"... ale to przeceiz nie
    wazne...

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 13. Data: 2003-02-07 13:04:59
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > : Czepiacie sie nic nie znaczacych szczegolow.
    >
    > ej, coś taki drażliwy? :)

    Bo mam jutro ostatni egzam z sesji i lekko sie
    denerwuje.

    HMm.. moze taki juz jestem.

    Ok ide ryc.

    I tak pozdrawiam,

    Konrad

  • 14. Data: 2003-02-07 15:17:53
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Wiemy wiemy.. alejak komus uda sie cos smiesznego napisac..
    > Chyba pisze sie "zmarly nie pozostawil testamentu"... ale to przeceiz nie
    > wazne...

    Rzeczywiscie moglem tak napisac. Ok spoko ... nie obrazilem sie hehe.

    Pozdrawiam,

    Konrad