  • 1. Data: 2003-02-06 20:22:48
    Temat: Podpisy
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Juz o to kiedys pytalem.Lecz niestety ciagle mnie to denerwuje.Wszedzie
    uzywa sie sygnaturki podpisu.Dowod osobisty,karta platnicza nawet w banku
    przy podpisywaniu kolejnych dokumentow wystarcza sygnaturka. NA POCZCIE
    niestety nie.Tam [pani sie upiera aby podpisywac sie calym nawiskim.To
    potrafi podrobic nawet dziecko. Wiec po diabla ta sygnaturka.Chyba ona jest
    wystarczajaco udokumentowana.
    Chyba ze sie myle:(

    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2003-02-07 08:19:08
    Temat: Re: Podpisy
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niestety nie.Tam [pani sie upiera aby podpisywac sie calym nawiskim.To
    > potrafi podrobic nawet dziecko. Wiec po diabla ta sygnaturka.Chyba ona

    balansujesz na granicy: prawo vs idiotyzm ludzki

  • 3. Data: 2003-02-07 08:20:51
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    dodam jeszcze, ze w takich instytucjach jak poczta polska,
    co oddzial, filia, to ina wykladnia prawa, regulaminu poczty,
    eh...

  • 4. Data: 2003-02-07 11:25:30
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Remek" <c...@c...tam.pl> wrote in message
> [...]
    > Chyba ze sie myle:(
    >
    > Remek www.remig.cad.pl
    > Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

    Jak mnie sie ktos "kaze" "czytelnie podpisac" to ine kluce sie,
    lecz jak moge starannie druczkiem pisze

    Boguslaw Szostak

    a pod spodam podpisuje normalnie.

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-02-07 12:29:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > niestety nie.Tam [pani sie upiera aby podpisywac sie calym nawiskim.To
    > potrafi podrobic nawet dziecko. Wiec po diabla ta sygnaturka.Chyba ona

    Jeżeli ktoś od ciebie wymaga czytelnego podpisu to nie widzę w tym problemu.
    Jeżeli chodzi o podrobienie to wcale nie jest to takie łatwe. Sygnaturką
    podpisujesz się wszędzie tam, gdzie nie jest wymagany podpis. A zresztą co
    ty takiego podpisujesz, żeby ktoś chciał to podrabiać ?

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-07 14:25:20
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Remek wrote:

> [...]
    > podpisywac sie calym nawiskim.To potrafi podrobic nawet dziecko. Wiec
    > po diabla ta sygnaturka.Chyba ona jest wystarczajaco udokumentowana.

    Mniej więcej 10 lat temu wypłacałem z tzw Książaeczki Obiegowej PKO na
    poczcie. Pani zrobiła mi awanturę, że mój podpis jest nieczytelny.
    Następnie wpisując wypłatę w ksiązeczce sama podpisała się
    nieczytelnie. W tym momencie ja zrobiłem awanturę taką z wzywaniem
    kierownika. Od tego czasu na tej poczcie nikt nie wymaga ode mnie
    czytelnego podpisu.

  • 7. Data: 2003-02-07 16:13:29
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > . A zresztą co
    > ty takiego podpisujesz, żeby ktoś chciał to podrabiać ?
    >

    > Tomek

    Zwykle przekazy, paczki, itd.
    Nie chodzi mi w tym wypadku o porabianie ale o zwykle ulatwienie. Pani z
    okienka kaze sie podpisywac czytelnie pelnym nazwiskiem. I to wlasnie mnie
    wpienia.Moje jest dlugie i imie rowniez czasami sie nie miesci w rubryce.

  • 8. Data: 2003-02-07 16:15:05
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieczytelnie. W tym momencie ja zrobiłem awanturę taką z wzywaniem
    > kierownika. Od tego czasu na tej poczcie nikt nie wymaga ode mnie

    O to wlasnie chodzi.Gratuluje i wyprobuje