  • 1. Data: 2003-02-06 20:40:20
    Temat: odrzucenie reklamacji obuwia- co dalej?
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Reklamacja obuwia zimowego zostala odrzucona z przyczyn ogolnie przyjetych,
    czyli zla konserwacja obuwia oraz przemoczenie obuwia i jego zle wysuszenie.
    Po prostu paranoja. Szlag mnie trafia bo wyglada na to ze buty zimowe,
    skorzane nadaja sie tylko na ładna pogode i w zadnym wypadku nie sluza do
    chodzenia po sniegu!
    (Na kozakach po zetknieciu sie ze sniegiem wystepuja zacieki, ktore po
    wyschnieciu tworza wyrazne zgrubienia).
    Co ja mam teraz z tym fantem zrobic? Wlasnie spadlo mnostwo sniegu wiec jak
    pochodze z pare dni to buty juz calkiem beda zalatwione ale rzeczoznawca
    stwierdzi ze zostaly przemoczone:))
    Czy jest sens w ogole z tym dalej walczyc? Mam sie zglosic do Federacji
    Konsumentow czy ponowic reklamacje?
    Jak radzicie?
    dzieki
    Aga

  • 2. Data: 2003-02-06 21:25:51
    Temat: Re: odrzucenie reklamacji obuwia- co dalej?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Aga wrote:
> [...]
    > stwierdzi ze zostaly przemoczone:))
    > Czy jest sens w ogole z tym dalej walczyc? Mam sie zglosic do Federacji

    Zwrócić się do miejscowej Inspekcji Handlowej z prośbą o wskazanie
    rzeczoznawcy z ich listy, jeśli dostaniesz pozytywną opinię przedstawić
    ją jeszcze raz w sklepie a jak to nic nie da pozostanie sąd - albo
    polubowny jeśli sprzedawca się zgodzi, albo cywilny.

    KG

  • 3. Data: 2003-02-06 23:36:11
    Od: "Marcinowicz" <o...@w...pl>

    Ja niedawno wygrałem półroczną "wojnę" z firmą Salamander. Nie chcieli
    przyjąć reklamacji. Załatwiłem to wizytami w:
    Federacji Konsumenta
    Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów
    Inspekcji Handlowej

    Dostali parę listów, pouczeń i opinii i "zmiękli":-)
    Jeśli nie poskutkuje polecam drogę sądową. Opłata będzie symboliczna,a
    postępowanie szybciutkie(jeśli są opinie np. z IH)

    pozdrawiam