  • 1. Data: 2007-08-09 14:15:22
    Temat: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    polecam A. Lawie
    45.html

    w skrocie
    "57-letni mieszkaniec Gdyni, który filmował nagie kilkuletnie dzieci
    bawiące się na sopockiej plaży został w środę aresztowany na trzy miesiące"

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 2. Data: 2007-08-09 14:27:06
    Temat: Re: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ciekawe, czy gdyby była to MIESZKANKA, to też by ją aresztowali?

    Kiedyś wezwałem w końcu na basen policję, gdy ta sama grupa kilku paniuś matkujacych
    6-7 latkom jak co tydzień
    przesiadywała w męskiej szatni nie reagując na moje bardzo grzeczne prosby o
    opuszczenie pomieszczenia przeznaczonego
    wyłącznie dla mężczyzn.
    Chłopaki (8-12 l.) z grupy szkolnej pod moją opieką czuli się skrempowani (a może
    skrępowani ;)) o mnie już nie mówiąc.
    Policja po przyjeździe dwuosobowego patrolu (1+1) zaczęła grozić.
    Zgadnijcie komu??
    Mnie oczywiście.
    Za "brak paragrafu" i "nieuzasadnione wezwanie" oraz "przebywanie w kąpielówkach w
    miejscu publicznym"...
    To nie zart, niestety...
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2007-08-09 14:54:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    leon napisał(a):
    > polecam A. Lawie
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,43751
    45.html

    > w skrocie
    > "57-letni mieszkaniec Gdyni, który filmował nagie kilkuletnie dzieci
    > bawiące się na sopockiej plaży został w środę aresztowany na trzy miesiące"

    "Mężczyzna stanie przed sądem za "utrwalanie i posiadanie treści
    pornograficznych z udziałem nieletnich". Grozi mu do 10 lat więzienia."

    to jest zart? Te dzieci sie przepraszam za zwrot jeba*y na plazy?
    Ja rozumiem ze to co robil jest niemoralne i powinni go poobserwowac,
    ale nie wszystko co jest niemoralne stanowi przestesptwo, na pewno nie to.

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 4. Data: 2007-08-09 14:56:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > Ja rozumiem ze to co robil jest niemoralne i powinni go poobserwowac,
    > ale nie wszystko co jest niemoralne stanowi przestesptwo, na pewno nie to.

    dobra doczytalem dalej :) jezeli jna jego tasmach znalazly sie materialy
    'pornograficzne' nieco ostrzejsze niz bawiace sie na plazy dzieci to spoko.

    P.

  • 5. Data: 2007-08-09 15:51:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > dobra doczytalem dalej :) jezeli jna jego tasmach znalazly sie materialy
    > 'pornograficzne' nieco ostrzejsze niz bawiace sie na plazy dzieci to spoko.

    Sęk w tym, że opisane jest, że znaleziono filmy pornograficzne i nic
    więcej. Słowem Robił zdjęcia na plaży, kilka z nich przedstawiało dzieci
    a w domu znaleziono kilka pornoli.
    Jak w mordę strzelił pedał, pedofil i złodziej...

    > P.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-08-09 16:02:19
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 16:56:05 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > dobra doczytalem dalej :) jezeli jna jego tasmach znalazly sie materialy
    > 'pornograficzne' nieco ostrzejsze niz bawiace sie na plazy dzieci to spoko.

    Zapewne o to właśnie chodzi - inaczej by go zgarnęli już za taśmę którą
    miał w kamerze. I bardzo dobrze s****. Tylko boję się że teraz
    zacznie się nagonka na ludzi z kamerami i aparatami na plaży.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2007-08-09 16:05:24
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 16:15:22 +0200, leon napisał(a):

> [...]
    > "57-letni mieszkaniec Gdyni, który filmował nagie kilkuletnie dzieci
    > bawiące się na sopockiej plaży został w środę aresztowany na trzy miesiące"

    No i...? Sądzisz że inni nie czytają gazet?

    Henry

  • 8. Data: 2007-08-09 16:37:22
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Henry (k) pisze:
    > No i...? Sądzisz że inni nie czytają gazet?
    >
    > Henry
    Niedawno była tu prowadzona dysputa czy osoba robiąca zdjęcia
    półnagim/nagim dzieciom w miejscu publicznym(plaża)jest pedofilem.
    Pewnie stąd ta informacja.

    p,M

  • 9. Data: 2007-08-09 16:39:28
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Henry (k) pisze:
> [...]
    > miał w kamerze. I bardzo dobrze s****. Tylko boję się że teraz
    > zacznie się nagonka na ludzi z kamerami i aparatami na plaży.

    Niestety może być taki tego finał. Choć na szczęście media bardzo tego
    nie rozdmuchują i jest szansa że do oszołomów to nie trafi.

    p,M

  • 10. Data: 2007-08-09 17:07:34
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 18:37:22 +0200, Marcin Wójcik napisał(a):

    > Niedawno była tu prowadzona dysputa czy osoba robiąca zdjęcia
    > półnagim/nagim dzieciom w miejscu publicznym(plaża)jest pedofilem.
    > Pewnie stąd ta informacja.

    Może - tylko nadal nie ma silnej korelacji miedzy filmowaniem
    i fotografowaniem, a pedofilstwem. Jego zachowanie było wskazówką,
    ale nie dowodem.
    Na prfc też to obgadaliśmy - boimy się nagonki, bo ciągle ktoś reaguje
    paniką na widok aparatu foto.

    Pozdrawiam,
    Henry