  • 1. Data: 2007-08-09 14:35:24
    Temat: OC a zniżki i przeniesienie ubezpieczenia
    Od: t...@g...com

    Witam
    Mam już prawie 3 lata uato, więc mam prawie 30% zniżek. Jestem
    współwłaścicielem z ojcem. Jest ojciec bo ma zniżki 60% i one się
    liczą pczy obliczaniu składki. Teraz chciałbym zrezygnować z tego
    ubezpieczenia i wykupić w mBanku. Czy jak zrezygnuje to będę miał 20%
    czy 30% zniżek? Bo to będzie chyba niepełne 3 lata. Chyba, że
    zrezygnuje z przedłużania umowy. Jak to dobrze zrobić?
    Jestem ubezpieczony w Uniqa.
    Dziękuję

  • 2. Data: 2007-08-09 16:23:49
    Temat: Re: OC a zniżki i przeniesienie ubezpieczenia
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

    Procenty nie mają w tym wypadku znaczenia - liczy się szkody i okres
    ubezpieczenia. Musicie od swoich poprzednich ubezpieczycieli pobrac
    zaświadczenia o historii ubezpieczenia i wysłać np. maila do mbanku aby
    okreslili jakie zniżki będą wam przysługiwac.