  • 1. Data: 2003-12-08 18:32:28
    Temat: Bylem Spisany przez straz miejska
    Od: "Student" <s...@w...pl>

    .... i co z tego wynika. Nie jestem karany. Jak bym cos przeskrobal , to
    moga miec " do mnie jakies pretensje" ze jednak kiedys cos
    przeskrobalem"????

    Bylo to wiele lat temu (3 lata tamu).

    Akta sa przechowywane? Czy to taka blachostka ze nikt nie zwraca na to roli
    ... ????

  • 2. Data: 2003-12-08 20:49:51
    Temat: Re: Bylem Spisany przez straz miejska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Student" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > .... i co z tego wynika. Nie jestem karany. Jak bym cos przeskrobal , to
    > moga miec " do mnie jakies pretensje" ze jednak kiedys cos
    > przeskrobalem"????

    To, że tego a tego dnia o tej a tej godzinie byłeś tu i tu.

    > Bylo to wiele lat temu (3 lata tamu).

    To nie ma znaczenia.

    > Akta sa przechowywane? Czy to taka blachostka ze nikt nie zwraca na to
    roli
    > ... ????

    Nie ma żadnych akt. W Policji przechowuje się te dane w systemie
    komputerowym. Nie wiem do końca jak jest ze strażą miejską. Mogą być
    różnice w różnych miejscach w Polsce.

  • 3. Data: 2003-12-08 21:49:29
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

> [...]
    >
    > Nie ma żadnych akt. W Policji przechowuje się te dane w systemie
    > komputerowym. Nie wiem do końca jak jest ze strażą miejską. Mogą być

    Za to jak coś odwalisz to okaże się że byłeś już notowany. Przynajmniej jak
    oglądam telewizje to czasami pojawia sie taka informacja. Brakuje jeszcze
    przy tej telewizyjnej propagandzie dyżurnych dolarów ułożonych w wachlarzyki.
    Tomek

  • 4. Data: 2003-12-08 22:40:03
    Od: "wiciu" <w...@h...pl>

    Stary czym Ty się przejmujesz. Jeżeli Cie skaża prawomocnym wyrokiem (w
    zawieszeniu oczywiście) to po pół roku od upływu okresu próby twoje skazanie
    ulega zatarciu z mocy prawa!! Więc co tam jakaś straż miejska. Nawet jak
    mandat drogowy dostaniesz to też jesteś w pewien sposób notowany.
    Ewentualne problemy z takimi ceregielami są jak zostanie się skazanym.
    Pozdro

  • 5. Data: 2003-12-09 14:06:01
    Od: "Student" <s...@w...pl>

    Dzieki,

    czyli troche odetchnolem...
    wiem bowiem ze w razie jakis "wypadkow nieoczekiwancych" bede wzorowym
    obywatelem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-12-15 07:39:53
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Nie ma żadnych akt. W Policji przechowuje się te dane w systemie
    > komputerowym.

    Jestes pewien, ze to co kraweznik nabazgroli w swym notesie jest potem
    skwapliwie przepisywane do komputera? Którego to narzedzia najczesciej na
    posterunku po prostu nie ma?

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 7. Data: 2003-12-15 15:51:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien, ze to co kraweznik nabazgroli w swym notesie jest potem
    > skwapliwie przepisywane do komputera? Którego to narzedzia najczesciej
    na
    > posterunku po prostu nie ma?

    Jestem pewien, że powinno być wpisane. Z reguły jest wpisywane w chwili
    sprawdzenia przez radiotelefon konkretnej osoby - prawdopodobieństwo
    zanotowania jest bliskie 100%chwili legitymowania, to szanse, że później
    wprowadzono dane spada - gdzieś 50% będzie pewnie rozsądne. Choć obowiązek
    rejestracji pozostaje.

  • 8. Data: 2003-12-15 18:17:25
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    > wprowadzono dane spada - gdzieś 50% będzie pewnie rozsądne. Choć obowiązek

    Chyba nie byles nigdy na zadnym posterunku policji. Ja bylem na kilku i
    widzialem. Tam hardwarem jest NRDowska maszyna do pisania Erica lub Lucznik.
    Czesto olówek.

  • 9. Data: 2003-12-15 18:28:26
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Lesio5 wrote:
    > Chyba nie byles nigdy na zadnym posterunku policji. Ja bylem na kilku i
    > widzialem. Tam hardwarem jest NRDowska maszyna do pisania Erica lub Lucznik.
    > Czesto olówek.

    I wg Ciebie przy pomocy tej maszyny sprawdzaja dane przez radiotelefon?

    KG

  • 10. Data: 2003-12-15 21:24:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chyba nie byles nigdy na zadnym posterunku policji. Ja bylem na kilku i
    > widzialem. Tam hardwarem jest NRDowska maszyna do pisania Erica lub
    Lucznik.
    > Czesto olówek.

    Lesio! Przyjmij na wiarę, że byłem na niejednym komisariacie policji.
    Wiem, że końcówki systemowe są na nielicznych. Ale to nie ma nic do
    rzeczy, bo dane nie są wprowadzane na komisariacie, tylko na stanowisku
    kierowania dyżurnego jednostki powiatowej. A tam już komputery są. Jeśli z
    jakiś powodów nie ma łączności radiowej ze stanowiskiem kierowania w
    chwili legitymowania albo chwilowo system jest nieczynny i danych
    wprowadzić nie można, to policjant sporządza taki mały karteluszek zwany
    "piotrusiem" i go przekazuje do wprowadzenia. Z tym że w praktyce, to
    wprowadzone zostają w zasadzie wszystkie sprawdzenia radiowe (dzieje się
    to automatycznie), natomiast nie mogę ręczyć, czy każdy policjant wypełni
    "piotrusia". Oceniam, że jakieś 50% to czyni.