  • 1. Data: 2003-12-08 17:18:13
    Temat: szukam materiaow do pracy mgr
    Od: Aga.<a...@i...pl>

    szukam jakichkolwiek materialow na temat domow pomocy spolecznej.
    jesli ktos orientuje sie w tym temacie to prosze o pomoc. chodzi mi
    glownie o tytuly i autorow ksiazek, ktore poruszaja ta
    problematyke.interesuje mnie glownie aspekt cywilnoprawnej
    dzialalnosci dps. czy orientujecie sie, gdzie szukac pomcy, materialow.
    moze ktos "siedzi" w tym temacie i moglby naprowadzic mnie choc
    troche.dzieki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-10 10:44:00
    Temat: Re: szukam materiaow do pracy mgr
    Od: Aga.<a...@i...pl>

    podbijam watek, bo bardzo mi zalezy na odpowiedzi i pomocy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info