  • 1. Data: 2003-12-08 17:54:31
    Temat: szukam adwokata - sprawa rozwodowa...
    Od: "andrew" <a...@o...pl>

    ...szukam adwokata najlepiej z gdańska... niestety nie dysponuje zbyt duzym
    budzetem wiec szukam kogos z dolnej polki ze tak powiem;)

    Pzdr
    Andrew

  • 2. Data: 2003-12-09 10:59:30
    Temat: Re: szukam adwokata - sprawa rozwodowa...
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    andrew wrote:

    > ...szukam adwokata najlepiej z gdańska... niestety nie dysponuje zbyt
    > duzym budzetem wiec szukam kogos z dolnej polki ze tak powiem;)
    >
    > Pzdr
    > Andrew

    Najtaniej jest bez adwokata

    "sprawdzilem na sobie"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-12-09 13:00:01
    Od: "/mr/" <m...@p...fm>

    Ale wtedy nie masz szans.
    Stawki sie zaczynaja od 2,5 tys pln za cala rozprawe rozwodowa
    Oj, zal slyszec o takich glupotach, bylam jako "obstawa" na takiej sprawie i
    musze przyznac wiekszosc mlodych bylych malzenstwa tzw. jeansowych

  • 4. Data: 2003-12-09 15:39:18
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:br49n8$rnb$3@galaxy.uci.agh.edu.pl

    > [................]
    > Najtaniej jest bez adwokata
    >
    > "sprawdzilem na sobie"

    Chciałoby się powiedzieć - *I efekty widać* LOL

    Efekty = przegrana sprawa + alimenty + niedawna
    podwyżka alimentów. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie

  • 5. Data: 2003-12-09 18:46:01
    Od: "Krystyna" <k...@r...de>

    Ha, ja tez mam pytania w sprawie rozwodowej.
    Nie chodzi o mnie, chodzi o kogos z rodziny.
    Krotko piszac, kobiet wniosla sprawe o rozwod, rozwod odbyl sie w bardzo
    krotkim czasie (2 miesiace). Mezczyzna mial adwokata, ktory kosztowal 2tys
    pln i dostal na dwojke dzieci alimenty, jak sie nie myle to 640 zl pln.
    Oczywiscie nie bylo mowy o obnizeniu kwoty alimentow, adwokat stwierdzil ze
    to nie przejdzie.
    Teraz gdyby mezczyzna chcial wniesc o podzial majatku to musialby na
    poczatek zainwestowac okolo 4 tys pln. Sprawa moze toczyc sie okolo 1 rok
    lub nawet dluzej. Teraz pytanie. Jesli ktos (w tym wypadku mezczyzna) nie
    ma takiej kwoty aby wniesc sprawe o podzial majatku, to co w tym przypadku,
    on jest na pozycji przegranej i nigdy nie odzyska tego co wniosl do domu?
    ( tu nie chodzi o meble itp).
    I jeszcze jedno pytanie: czy dobrze zrobil ze wyprowadzil sie z mieszkania w
    ktorym mieszkal z byla zona i dziecmi, ale nie jest wymeldowany. Wynajmuje
    chwilowo jakis tam pokoj u kogos. Czy moze jego byla zona po jakims czasie
    wymeldowac bylego meza z domu i wowczas ona ma sprawe z glowy - pozbyla sie
    go i caly dobytek zostaje dla niej.

    Moze mi ktos napisac jak to wyglada ze strony prawnej.

    Pozdrawiam
    Krystyna Rysch

  • 6. Data: 2003-12-09 23:58:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

> [...]
    >+ Chciałoby się powiedzieć - *I efekty widać* LOL
    >+
    >+ Efekty = przegrana sprawa + alimenty + niedawna

    A jak to stwierdziłeś ??
    :O !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-12-10 07:39:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl

    > A jak to stwierdziłeś ??
    > :O !

    1. Bez adwokata *jest najtaniej* - fakt!
    2. W większości spraw mężczyzna_pozwany bez
    adwokata jest na spalonej_przegranej pozycji - fakt!
    3. "Przegrany" = alimenty - fakt!
    4. Pomyliłem "bosz'a" z "sQrczaK'iem" z posta
    news:br30l5$oob$1@news.onet.pl - fakt! :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."

  • 8. Data: 2003-12-10 08:37:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ 4. Pomyliłem "bosz'a" z "sQrczaK'iem"

    A, teraz mi sie wszystko zgadza :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-12-10 11:08:34
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Krystyna wrote:
    [...]

> [...]

    Efekt byl taki, ze dostalem rozwod, i mieszkanie,
    a potem jescze dziecko - wylaczne prawo..
    Alimenty placilem juz przed rozwodem, potem
    nie chcialo mi sie wmosic o alimenty...
    a poza tym wystarczajaco zarabialem...

    Naprawde nie widze powodu, by brac adwokata do
    "zwyklego rozwodu"...

    Boguslaw