  • 1. Data: 2003-12-08 17:04:33
    Temat: jak odzyskac pieniądze z firmy kurierskiej ?
    Od: "Muzyko" <i...@k...info>

    Witam!

    sytuację przedstawię krótko:

    prowadzę firmę... wysyłam rózne paczki jedną z W-wskich firm kurierskich -
    niektóre za probraniem

    firma kurierska ma 14 dni na przelanie kwot pobrań na moje konto firmowe...

    ale od jakiegoś czasu przestała przelewać i uzbierało się ponad 10tys zł.

    co mam zrobić - jakie kroki poczynić - aby w jak najkrótszym czasie odzyskać
    dług ?

    pozdr

    Tygrys

  • 2. Data: 2003-12-08 18:18:31
    Temat: Re: jak odzyskac pieniądze z firmy kurierskiej ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Muzyko" <i...@k...info> napisał w wiadomości

    Firma kurierska nie ma prawa dysponować środkami pieniężnymi. Jeśli nie
    przekazuje ona pieniędzy, to nie jest to roszczenie cywilne tylko zwykłe
    przywłaszczenie. Tak więc należy złożyć zawiadomienie o przestępstwie, co
    moim zdaniem powinno pomóc.

  • 3. Data: 2003-12-08 23:53:38
    Od: "Damian" <d...@b...pl>

> [...]
    >
    > co mam zrobić - jakie kroki poczynić - aby w jak najkrótszym czasie odzyskać

    Do sądu ich i żądaj odsetek.
    Znalezione w necie: http://kspbp.webpark.pl/stolica-nakaz.jpg

    Pzdr

  • 4. Data: 2003-12-09 15:41:01
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]
    wiadomości news:br2av3$c0s$1@inews.gazeta.pl

    > prowadzę firmę... wysyłam rózne paczki jedną z W-wskich firm

    Czyżby *Wisła* ? :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zawsze przebaczaj swoim wrogom: