  • 161. Data: 2010-10-07 11:13:23
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 12:41, Tomaszek pisze:

    > Popadasz w skrajność. Wymienione produkty mają inne zastosowania niż
    > odurzanie się ( choć można ich również do tego użyć ) Dopalacze służą
    > *tylko* i *wyłącznie* odurzaniu się.

    Zupełnie jak np. alkohol.

    Wiesz, ile osób rocznie umiera z powodu zatrucia alkoholem? A ile w inny
    sposób wskutek jego spożycia?

    > Mam wrażenie, że popadasz w
    > skrajność celowo;)

    Mam wrażenie, że usiłujesz dopasować rzeczywistość do swojej (czy może
    raczej tuskowej) teorii (czy może raczej ściemy).

  • 162. Data: 2010-10-07 11:13:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    k.com...

    > Rynej nie znosi prozni. Do piatku pewnie malo kto wiedzial co to sa te
    > dopalacze ;) a do wczoraj kim jest jakis tam pan Bratko ;P

    a nadal niewielu, prawie nikt, nie wie, ze albo mamy przynajmniej 2 duzych
    graczy w dopalacze, albo bratko ciagnie podwojny biznes i dobrze sie maskuje

  • 163. Data: 2010-10-07 11:14:00
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:01, mi pisze:
    > Normalni ludzie się interesują własnymi dzieciami zaś innym, dla
    > bezpiczeństwa dzieci, nie pozwalają się nimi interesować.

    Może masz rację, nie będę się spierał - ja po prostu pamiętam jeszcze
    normalniejszy świat. Do 5-tego roku życia mieszkałem w Pruszkowie, na
    dzielnicy nie słynącej z dobrej opinii - Żbików. Na jednej ulicy
    mieszkali gwałciciele, mordercy, złodzieje i inni wykolejeńcy. Przez ten
    czas z domu nic nie zginęło, a był otwarty, żadnemu dzieciakowi się
    krzywda nie stała. Matka idąc do sklepu po zakupy zostawiała otwarty
    dom, pieniądze na wierzchu i zawsze jakiś pijak się kręcił. Wśród takich
    wyrokowców, lumpów nigdy nie stało się nic. A byli to ludzie z
    marginesu. O jakimkolwiek molestowaniu dzieci wtedy nikt nie słyszał.
    Nie mówię, że było normalnie, ale było jakoś tak po ludzku. Teraz zostaw
    mieszkanie otwarte na moment. A żyję teraz wśród normalnych ludzi,
    normalnej dzielnicy Warszawy, wszystkie trawniczki ładnie przystrzyżone
    - a kurewstwo z ludzi aż wyłazi, aż nie potrafią tego ukryć....

    > Wśród takich którzy interesowali się dość wieloma dzićmi byli np. Stalin
    > czy Hitler. Doktor Mendele się też interesował. Oczywiście dla dobra
    > tych dzieci albo przynajmniej ludzkości.

    Masz wypaczoną psychikę - jak nie o tym pisałem.

    > Tylko pożyteczni lewaccy idioci myślący sercem a nie mózgiem wierzą w
    > brednie o dekretowaniu szczęścia.

    Nic nie było o dekretowaniu - ludzie kiedyś byli tacy sami z siebie, nic
    nie trzeba było dekretować.

  • 164. Data: 2010-10-07 11:14:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:00, Tomaszek pisze:

    > Poniekąd masz rację - uczenie ludzi zdrowego rozsądku wbrew ich woli to
    > praca syzyfowa. Ale spójrz na sprawę szerzej - jak nie ograniczysz lub
    > najlepiej zlikwidujesz dopalaczy, to te debile będą swoje zatrucia
    > leczyć w szpitalach, przychodniach itd. Najczęściej publicznych. Za tych
    > debili zapłacimy wszyscy. To mi się średnio podoba.

    A co za problem obciążyć ich kosztami lub wyłączyć z ubezpieczenia?

  • 165. Data: 2010-10-07 11:15:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo pobiera od niego akcyzę (a przy okazji łapówy od producentów, aby
    > pozostał jedynym legalnym środkiem odurzającym). Proste?

    to bylo pytanie z gatunku retorycznych, ja wiem co za mechaznim tym rzadzi,
    tomaszek najwyrazniej niebardzo

  • 166. Data: 2010-10-07 11:15:10
    Temat: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:00, Tomaszek pisze:

> [...]
    > leczyć w szpitalach, przychodniach itd. Najczęściej publicznych. Za tych
    > debili zapłacimy wszyscy. To mi się średnio podoba.

    Trzeba zlikwidować publiczną "służbę" zdrowia, pisałem wczoraj. Nie
    będzie wtedy tego problemu.
    Zauważcie: Teraz obywatel jest własnością państwa, tak jak krowa jest
    własnością gospodarza. Gospodarz więc troszczy się o bydlę, dba, by
    sobie nie zrobiło krzywdy, a więc trzyma na postronku, bo musi płacić za
    leczenie. Skutek: dla obywatela własne zdrowie nic nie znaczy, bo nie
    jest jego (obywatela) dobrem, własnością.

    Na marginesie: Zauważyłem dzisiaj, że na miejscach dawnych przychodni,
    ZOZ-ów dawniejszych, wyrastają "niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej"
    i to jakimś dziwnym trafem najchętniej specjalizujące się w LECZENIU
    NIEPŁODNOŚCI. To inna nazwa dla "dzieci z probówki", czyli zapłodnień
    in-vitro.
    Wiecie już po co podnosi się temat finansowania in-vitro z budżetu?
    Możemy sobie zgadywać jakie pieniądze za tym idą.
    Za kilka lat te bandy wyciągną łapę po nasze pieniądze i kolejki do
    internisty znów wzrosną, a lekarstwa podrożeją.
    Kupujcie siekiery, póki jeszcze nie są rejestrowane...

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 167. Data: 2010-10-07 11:15:17
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:05, mi pisze:
    > Państwowa Inspekcja Sanitarna

    Ja cały czasy to widziałem jako GIS - Główna Inspekcja Sanitarna... al
    skoro PIS to niech będzie PIS;)

  • 168. Data: 2010-10-07 11:17:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 12:46, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > alkohol tez sluzy *tylko* i *wylacznie* odurzaniu sie, w wyniku jego

    Jest cała rzesza ludzi którzy piją alkohol (wino, piwo, nalewki,
    destylaty) dla smaku a nie da upojenia się do nieprzytomności.

    Może ostrożniej z tym "tylko" i "wyłącznie" bo nie każdy kto pije
    alkohol jest chlorem któremu wszystko jedno co, byle mózg wytrzepało.

    Ale jak dla kogoś alkohol to głównie jabol, który trzeba szybko
    przełknąć, żeby nie poparzył przełyku, to ja przepraszam.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 169. Data: 2010-10-07 11:18:10
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 00:00, Tomasz Chmielewski wrote:
    > Wszelkie tego typu pozwolenia/zakazy/nakazy zlikwidowac, i zastapic je
    > egzaminem/licencja na posiadanie dzieci ;)

    Tak w ogóle to nie rozumiem czemu tak ważną sprawę jak dobór partnerów
    życiowych wciąż pozostawiono w gestii tych nieodpowiedzialnych
    obywateli. Myślę, że Urząd ds. Doboru i Selekcji by sprawę rozwiązywał
    lepiej. Po wypełnieniu 183-stronicowej ankiety dot. celów życiowych i
    37-stronicowej ankiety dot. preferencji seksualnych dobór mógłby być
    zrealizowany sprawnie w ciągu 90 dni.

    Nie rozumiem. Nie pozwalamy ludziom zniszczyć sobie życia środkami
    chemicznymi a pozwalami zniszczyć życie przez nieodpowiedni wybór
    partnera? Przecież to bez sensu.

    mi

  • 170. Data: 2010-10-07 11:19:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Już trochę żyję na tym świecie i coś mi się wydaje, że za jakiś czas
    > małolaty będą mogły podpisywać umowy na świadczenie usług. Zresztą
    > pierwsze przesłanki już mamy - konto "junior" na Allegro.

    no widac za krotko zyjesz, albo za malo wiesz, maloletni pomiedzy 13 a 18
    rokiem zycia maja juz zdolnosc prawna, ograniczona, ale zawsze i konto
    junior to wyjscie temu na przeciew, bo zakupy to wlasnie czynnosci prawne,
    do ktorych sa juz zdolni