  • 61. Data: 2013-09-09 16:53:24
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:522b56e7$0$1227$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przeczytaj jeszcze raz. Chodzi o brak miejsca na pieczątkę. Tylko 6
    > kratek. Kołomyja jak przy przerejestrowywaniu. Dowód tymczasowy,
    > zdejmowanie tablic (tak mam przynitowane bo już raz szukałem po krzakach)
    > Jestem nienormalny bo 6 lat jeżdżę jednym autem?

    Też mnie czeka wymiana DR.
    Rozumiem iż dodatkowo muszę zabulić te parenaście złotych za pozwolenie
    czasowe, bo kwitek od diagnosty i DR zabiorą jako załącznik przy składaniu
    wniosku o nowy DR.
    Pytanie odnośnie tablic, czy trzeba je okazać w urzędzie przy składaniu
    wniosku o nowy DR, czy tylko podczas jego odbioru?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 62. Data: 2013-09-09 17:59:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości
    >Pytanie odnośnie tablic, czy trzeba je okazać w urzędzie przy
    >składaniu wniosku o nowy DR, czy tylko podczas jego odbioru?

    Chyba tylko do odbioru - sa potrzebne aby naklejki nalepic.

    I ksiazke pojazdu trzeba miec.

    J.

  • 63. Data: 2013-09-10 08:54:18
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F" wrote in message news:522df072$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chyba tylko do odbioru - sa potrzebne aby naklejki nalepic.

    > I ksiazke pojazdu trzeba miec.

    Zależy od urzędu. Na Ochocie (DC) ktoś wpadł na debilny pomysł, że wnioski
    są przyjmowane w okienku, a sama rejestracja gdzie indziej, więc tablice
    trzeba zostawić na bliżej nieokreślony czas (do mnie wysłali sms-a, że mogę
    przyjechać po DR i tablice po... 3 godzinach (przez ten czas jeździłem bez
    tablic, bo przecież nie zostawię samochodu bez tablic pod urzędem. A
    pomyśleć, ze 4 lata temu załatwiłem rejestrację wypełniając wniosek przez
    internet, a sama wizyta w urzędzie (tym samym!) trwała 15 minut.

    --
    Axel

  • 64. Data: 2013-09-10 10:03:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-10, Axel <n...@s...mu> wrote:

> [...]
    > pomyśleć, ze 4 lata temu załatwiłem rejestrację wypełniając wniosek przez
    > internet, a sama wizyta w urzędzie (tym samym!) trwała 15 minut.

    Ale to chyba bylo jak byl remont i WK byl w jakichs barakach (nie pamietam
    ulicy)? ;-) Teraz po remoncie full profeska i cywilizacja...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2013-09-10 14:14:55
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-10 08:54, Axel pisze:

    > Zależy od urzędu.

    Ciekawe - tablice są potrzebne tylko przy odbiorze, trzeba nowe
    naklejki przylepić.

> [...]
    > tablice trzeba zostawić na bliżej nieokreślony czas (do mnie wysłali
    > sms-a, że mogę przyjechać po DR i tablice po... 3 godzinach

    Jaja sobie robisz - przecież najpierw składasz wniosek (ze stosownymi
    załącznikami, czyli DR + badania + DO + KP. Na tej podstawie jest
    wykonywany nowy DR w PWPW i dopiero wracamy po odbiór z tablicami.

  • 66. Data: 2013-09-10 18:22:00
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na piecz?tki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Sep 2013 17:59:46 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba tylko do odbioru - sa potrzebne aby naklejki nalepic.
    Nalepki nalepiane sa przy skladaniu wniosku wraz z wydaniem dowodu
    tymczasowego. Nie sa nalepiane przy odbiorze stalego DR.

    WAM

  • 67. Data: 2013-09-10 19:04:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    On Mon, 9 Sep 2013 17:59:46 +0200, "J.F"

    >Nalepki nalepiane sa przy skladaniu wniosku wraz z wydaniem dowodu
    >tymczasowego. Nie sa nalepiane przy odbiorze stalego DR.

    Nie masz na przedostatniej stronie DR nalepki ?
    A ja mam ... to kiedy ja nakleili ?

    J.

  • 68. Data: 2013-09-10 19:09:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-10 18:22, WAM pisze:

    > Nalepki nalepiane sa przy skladaniu wniosku wraz z wydaniem dowodu
    > tymczasowego.

    Już nie.

  • 69. Data: 2013-09-10 19:10:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-10 19:04, J.F pisze:
    > Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    > On Mon, 9 Sep 2013 17:59:46 +0200, "J.F"

    > Nie masz na przedostatniej stronie DR nalepki ?
    > A ja mam ... to kiedy ja nakleili ?

    Jak wydawali tymczasowy :P

  • 70. Data: 2013-09-10 19:20:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w

    >Jak wydawali tymczasowy :P

    I co - trzymali w szufladzie az przyjedzie docelowy DR ?

    J.