  • 51. Data: 2013-09-08 20:56:56
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-08 15:30, Artur Maśląg pisze:

    > Zapytałbym gdzie płacisz PIT, ale co tam...

    Tam gdzie miał miejsce zamieszkania 31 XII roku ubiegłego :) Tak się
    antysłoikowcy napinają, a jak się pomyśli, to się dojdzie do wniosku, że
    każdy ze słoików całkiem legalnie może płacić podatki u siebie, bo na
    czas świąt i Nowego Roku przeprowadza się "do mamy", a to właśnie
    miejsce zamieszkania 31 XII decyduje o urzędzie właściwym dla PIT w
    następnorocznej deklaracji.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2013-09-08 21:09:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 20:56, Liwiusz pisze:

> [...]
    > czas świąt i Nowego Roku przeprowadza się "do mamy", a to właśnie
    > miejsce zamieszkania 31 XII decyduje o urzędzie właściwym dla PIT w

    Jak się pomyśli to szybko wyjdzie, że piszesz bzdury i to nie pierwszy
    raz. Przeczytaj sobie art. 25 KC i przestań opowiadać bajki o świętach
    "u mamy".

  • 53. Data: 2013-09-08 21:16:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-08 21:09, Artur Maśląg pisze:

    > Jak się pomyśli to szybko wyjdzie, że piszesz bzdury i to nie pierwszy
    > raz. Przeczytaj sobie art. 25 KC i przestań opowiadać bajki o świętach
    > "u mamy".

    Wiedziałem, że jakiś teoretyk prawniczy z tym wyskoczy :) Art. 25 tym
    bardziej kwalifikuje do rozliczania się "u mamy", bo tam jest dla nich
    miejsce zamiaru stałego pobytu, a nie tam, gdzie tymczasowo jadą do
    pracy/szkoły - nie ma pracy, wywalają z mieszkania, to zaraz wracają do
    domu, bo w mieście niczego nie mają.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2013-09-08 21:18:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 21:16, Liwiusz pisze:

    > Wiedziałem, że jakiś teoretyk prawniczy z tym wyskoczy :)

    Na obecną chwilę to się pogrążasz.

> [...]
    > miejsce zamiaru stałego pobytu, a nie tam, gdzie tymczasowo jadą do
    > pracy/szkoły - nie ma pracy, wywalają z mieszkania, to zaraz wracają do

    Tak, tak...

  • 55. Data: 2013-09-08 21:19:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-08 21:18, Artur Maśląg pisze:
    > Na obecną chwilę to się pogrążasz.
    >
    > Tak, tak...

    Przekonałeś mnie :P

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2013-09-08 21:40:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 21:19, Liwiusz pisze:

    > Przekonałeś mnie :P

    Nawet nie zamierzam, wystarczy mi rzeczywistość.

  • 57. Data: 2013-09-08 22:57:53
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-08 18:36, z pisze:
    > Jeśli jeden tydzień zamieszkuję tam gdzie mam w dowodzie. Potem 5 dni
    > tam gdzie mam etat. Potem znowu 3 dni w "zameldowaniu" potem znowu 5 dni

    To byś w ogóle nie miał problemu i ten topic by nie powstał; rejestrację
    byś sobie załatwił "akurat" będąc u mamy po słoiki :)

    Ściemniasz i wymyślasz :)

    A tymczasem: składkę OC płacisz "u mamy", ale szkody przyjeżdżasz robić
    do mnie, do dużego miasta :) - i ja muszę (ze względu na "bardziej
    wypadkowy kod pocztowy" dopłacić - TAK - do Twojego OC. Brawo 4 you,
    wyjebałeś MNIE na kasę :)

  • 58. Data: 2013-09-08 23:25:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-08 22:57, scobowski pisze:
    > To byś w ogóle nie miał problemu i ten topic by nie powstał; rejestrację
    > byś sobie załatwił "akurat" będąc u mamy po słoiki :)

    Mogę pozałatwiać w oddziale zamiejscowym w którym pracuje jedna osoba 2
    dni w tygodniu.

> [...]
    > do mnie, do dużego miasta :) - i ja muszę (ze względu na "bardziej
    > wypadkowy kod pocztowy" dopłacić - TAK - do Twojego OC. Brawo 4 you,

    Czep się jeszcze Ukraińców i kogo tam chcesz. Albo się wyprowadź jak Ci
    ŹLE w aglomeracji. :-)
    Jak kupuję paliwo i inne towary, usługi w Twojej firmie a nie na zadupiu
    Może jeszcze zabieram cenny etat?
    Żałosne

  • 59. Data: 2013-09-09 06:32:25
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]

    > do mnie, do dużego miasta :) - i ja muszę (ze względu na "bardziej
    > wypadkowy kod pocztowy" dopłacić - TAK - do Twojego OC. Brawo 4 you,

    Iiitam... Sam ściemniasz i wymyślasz.
    OC jest "rozliczane" w ramach określonego TU, a nie powiatu. OC
    (odszkodowanie) nie jest "dla płacącego składkę", ale dla tego, którego
    on stuknie.
    To te TU mają niższe stawki, które skuteczniej dymają poszkodowanych, a
    nie składkodawców.
    To dlatego w W-wie płaci się więcej, bo tam więcej wypasionych fur
    jeździ, do których byle klosz kosztuje tyle, co sprawnie jeżdżący
    samochód, a ich właściciele więcej płacą papugom.
    Niech sobie bufetowa wprowadzi dodatkowe OC warunkujące wjazd autem do
    stolycy.
    A potem jeszcze mur dookoła na kilometr wysoko i "nalej wody do pełna". :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 60. Data: 2013-09-09 06:55:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 06:32:25 +0200, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > jeździ, do których byle klosz kosztuje tyle, co sprawnie jeżdżący
    > samochód, a ich właściciele więcej płacą papugom.

    No to jeszcze gorzej. Przyjezdza taki z prowincji, stuka wypasiona
    fure, a potem prawdziwego warszawiaka dymaja (inni warszawiacy z
    zarzadu TU).

    Tylko wiecie ... zakladacie ze ubezpieczyciele zadnych statystyk nie
    maja ? Bo ci prowincjusze powinni sie jednak wykazac w statystykach,
    ze szkodowosc maja rownie duza.
    No chyba ze kapelusze jedne jezdza 50, i wk* prawdziwych warszawiakow
    tak, ze ci bledy popelniaja :-)

    J.