  • 51. Data: 2008-01-15 21:27:32
    Temat: Re: Brak meldunku
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jakub Mikusek wrote:

    > Pomimo iż w przepisach stoi przeważnie (i na ich formularzach :-))
    > 'adres zamieszkania'.

    Właściwy US ustala się na podstawie adresu zamieszkania, i to jest
    zapisane w ustawie. Takoż i na formularzu NIP3.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 52. Data: 2008-01-16 19:18:17
    Od: Piotr M <n...@g...com>

    Po tej dyskusji, zastanawiam się po co w takim razie nam meldunek, do
    statystyk równie dobrze można podawać adresy zamieszkania. Pracuję,
    płacę podatki, nie naruszam prawa, to co interesuje Państwo gdzie ja
    jestem! :(

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 53. Data: 2008-01-16 21:06:51
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Piotr M wrote:
> [...]
    > statystyk równie dobrze można podawać adresy zamieszkania. Pracuję,
    > płacę podatki, nie naruszam prawa, to co interesuje Państwo gdzie ja

    Do niczego. Jak milion innych przepisów z lat 60-tych.
    Po prostu ich usuwanie nie leży w interesie żadnej władzy ( chyba, że
    przed wyborami ).

  • 54. Data: 2008-01-16 22:02:50
    Od: "Kasia D." <k...@d...w.stopce>

    On Mon, 14 Jan 2008, Liwiusz wrote:
    > pytanie: jak mieszkaniec ma się zameldować, jeśli nie ma tytułu prawnego do
    > lokalu, a właściciel nie chce potwierdzić jego pobytu?

    A to akurat o mało co a bym przerabiała.
    Panienka z okienka (Urząd Miejski, Wrocław) orzekła, że mogę się
    zameldować na podstawie zeznań sąsiadów.

    --
    z domeny math.uni.wroc.pl
    pozdrawia Kasia

  • 55. Data: 2008-01-17 09:21:05
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 16 Sty, 23:02, "Kasia D." <k...@d...w.stopce> wrote:

    > A to akurat o mało co a bym przerabiała.
    > Panienka z okienka (Urząd Miejski, Wrocław) orzekła, że mogę się
    > zameldować na podstawie zeznań sąsiadów.

    Tak, nazywa sie to tryb administracyjny :)

  • 56. Data: 2008-01-18 07:47:09
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Do niczego. Jak milion innych przepisów z lat 60-tych.
    > Po prostu ich usuwanie nie leży w interesie żadnej władzy ( chyba, że
    > przed wyborami ).

    Po to, aby wladza wiedziala gdzie Cie szukac, ale ty juz o wladzy nie mozesz
    wiedziec duzo. Ciekawe czy jakbys poprosil o przeslanie listem poleconym wykazem
    rozliczen wydatkow panstwowych, to czy by to zrobili i to z ostatnich 5 lat jak
    skarbowka :)