  • 1. Data: 2008-01-11 23:00:48
    Temat: Re: Brak meldunku
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr M napisał:
    > To meldunek jest obowiązkiem?

    Tak. Przecież wszyscy jesteśmy niewolnikami Polski

    A Ty pewnie myślałeś naiwnie, że WOLNYMI obywatelami?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2008-01-13 16:33:04
    Temat: Brak meldunku
    Od: Piotr M <n...@g...com>

    Witam serdecznie :)

    Przykładowo. Wymeldowuję się i wtedy w dowodzie osobistym nie będę miał
    adresu wcale? Pod który US i NFZ będę podlegać. Gdzie będę mógł odebrać
    prawo jazdy i paszport? Będę mógł pracować w oparciu o umowę o pracę,
    mieć konto w banku i zaciągać kredyty? Dziękuję.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2008-01-13 17:44:24
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > paszport? Będę mógł pracować w oparciu o umowę o pracę, mieć konto w banku

    W przypadku US znaczenie ma Twoje miejsce zamieszkania - nie zameldowania.

  • 4. Data: 2008-01-13 18:37:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr M napisał:
    > Przykładowo. Wymeldowuję się i wtedy w dowodzie osobistym nie będę miał
    > adresu wcale? Pod który US i NFZ będę podlegać.

    Powinieneś pod I urząd skarbowy w Warszawie, ale... jak będziesz pisał
    na stary to ciągle będą Cię trzymać.

    > Gdzie będę mógł odebrać prawo jazdy i paszport?

    Warszawa.

    > Będę mógł pracować w oparciu o umowę o pracę,

    Tak.

    > mieć konto w banku

    Tak

    > i zaciągać kredyty? Dziękuję.

    Wątpię.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2008-01-13 18:46:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr M wrote:
> [...]
    > prawo jazdy i paszport? Będę mógł pracować w oparciu o umowę o pracę,
    > mieć konto w banku i zaciągać kredyty? Dziękuję.

    a gdzie będziesz mieszkał?

  • 6. Data: 2008-01-13 18:53:11
    Od: Piotr M <n...@g...com>

    witek pisze:

    > a gdzie będziesz mieszkał?

    Chodzi Ci o miasto? Np wynajmowane mieszkanie w Warszawie.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 7. Data: 2008-01-13 18:57:38
    Od: Piotr M <n...@g...com>

    Arek pisze:

    > Tak.

    Yhy, tzn pracodawca nie ma prawa żądać adresu zameldowania.

    A w dowodzie osobistym/paszporcie/prawie jazdy nie musi być adresu? Ciekawe.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 8. Data: 2008-01-13 19:09:22
    Od: Jakub Mikusek <n...@W...mikusek.org>

    On 2008-01-13, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Warszawa.

    Radom.
    A tak poważnie to tam, gdzie będzie zdawał egzamin - przerabiałem.

    Pozdrawiam,
    Jakub

    --
    Ewolucja - XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    jabber: mick3y (at) histeria.pl gg: 3386899

  • 9. Data: 2008-01-13 20:08:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Piotr M pisze:

    > Chodzi Ci o miasto? Np wynajmowane mieszkanie w Warszawie.

    A jak długo ?

    6008

  • 10. Data: 2008-01-13 20:21:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:fmdr33$a60$1@inews.gazeta.pl>:

    > A jak długo ?

    2 dni w DC, 2 dni w Radomiu, 2 dni w Kielcach, 1 dzień w podróży

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]