  • 11. Data: 2008-01-13 20:34:42
    Temat: Re: Brak meldunku
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Piotr M wrote:

    > A w dowodzie osobistym/paszporcie/prawie jazdy nie musi być adresu?
    > Ciekawe.

    No a jak miałby "musieć być" niby ?
    Czy państwo zapewnia mieszkanie każdemu bezdomnemu ?
    Albo określa, że bezdomni nie mogą mieć dowodów osobistych itd... ?

  • 12. Data: 2008-01-13 20:38:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    'Tom N' pisze:

    > 2 dni w DC, 2 dni w Radomiu, 2 dni w Kielcach, 1 dzień w podróży

    Mantra:

    Sąd nie dał wiary wyjaśnieniom obwinionego :)

    6008

  • 13. Data: 2008-01-13 21:19:40
    Od: Piotr M <n...@g...com>

    d852 pisze:

    > No a jak miałby "musieć być" niby ?

    Racja racja. Tyle że takiego dowodu jeszcze nie widziałem bo mało jest
    jeszcze ludzi bez stałego meldunku z uaktualnionym dowodem.

    Jeszcze się zastanawiam jak to jest z działalnością gospodarczą. Teren
    wykonywania może być przykładowo cały kraj, ale co z siedzibą, chyba
    jesteśmy przymuszeni do dzierżawy jakiegoś lokalu.

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 14. Data: 2008-01-13 23:00:27
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Mantra:
    >
    > Sąd nie dał wiary wyjaśnieniom obwinionego :)

    A to by wystarczyło ?
    Słyszałem gdzieś, że oskarżonemu trzeba udowodnić winę, a nie on ma
    udowadniać swoją niewinność. Pytam po prostu.

  • 15. Data: 2008-01-13 23:14:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    d852 pisze:

    > Słyszałem gdzieś, że oskarżonemu trzeba udowodnić winę, a nie on ma
    > udowadniać swoją niewinność. Pytam po prostu.

    A nie jest tak, że meldunek to obowiązek a ty masz udowodnić
    dopełnienie tego obowiązku ? :)

    6008

  • 16. Data: 2008-01-13 23:29:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote
    > A to by wystarczyło ?
    > Słyszałem gdzieś, że oskarżonemu trzeba udowodnić winę, a nie on ma
    > udowadniać swoją niewinność. Pytam po prostu.

    Niby masz rację. ale znalazłby się jakiś sąsiad, co by powiedział, że
    widział Cię cztery dni z rzędu i leżysz;) Albo sprawdzono by Twoje
    wyjaśnienia, które gdzieś by miały jakiś bład, np. że Cię tam nie było albo
    nie miałbyś możliwości przyjechać do innego miasto i nie uwierzony by Ci.

  • 17. Data: 2008-01-13 23:34:25
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A nie jest tak, że meldunek to obowiązek a ty masz udowodnić
    > dopełnienie tego obowiązku ? :)

    Tak to napewno nie jest, bo po pierwsze to nie jest obowiązek
    bezwarunkowy.

  • 18. Data: 2008-01-13 23:35:38
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > "d852" <d...@p...onet.pl> wrote
    >
    > Niby masz rację. ale znalazłby się jakiś sąsiad, co by powiedział, że
    > widział Cię cztery dni z rzędu i leżysz;)

    A to jest już zupełnie inna sprawa.

  • 19. Data: 2008-01-13 23:38:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    d852 pisze:

    > A to jest już zupełnie inna sprawa.

    Wyjaśnienia obwinionego mogą stanowić dowód.

    Sąd ma prawo nie dać wiary w wyjaśnienia obwinionego, a tym
    samym podważyć przedstawiony dowód. Tym samym - budzisz się z
    ręką w nocniku bo jednak musisz w sposób "inny" udowodnić to, o
    czym sąd wypowie się w temacie meldunku "sąd nie dał wiary
    wyjaśnieniom obwinionego" ;)
    6008

  • 20. Data: 2008-01-13 23:41:36
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    > ręką w nocniku bo jednak musisz w sposób "inny" udowodnić to, o
    > czym sąd wypowie się w temacie meldunku "sąd nie dał wiary

    Kręcimy się w kółko ;)
    Właśnie znowu stawiasz kogoś w sytuacji w której on miałby udowadzniać,
    że jest niewinny.
    Albo ja Cię nie rozumiem.

    Pozdr.