  • 51. Data: 2003-11-18 22:34:13
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A czy kobieta może się opalać na zwykłej plaży topless?

    To zalezy od wieku i walorów ;-))

    pdr
    Olo

  • 52. Data: 2003-11-18 22:39:24
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > ja bym sie nie odwazyla - bo ja strasznie lubie swoje stopy:-)

    Heh to sie chyba nazywa fetyszyzm ;-))

    pdr
    Olo

  • 53. Data: 2003-11-18 22:47:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Czyli wynika z tego, że samochodem też mogą jeździć topless

    A nie zajeżdża Wam lekko Art. 140 KW? :-)
    Nie to zebym mial cos przeciwko obnazaniu się Pań w miejscu publicznym :-)

    pdr
    Olo

  • 54. Data: 2003-11-19 06:37:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "poreba" <m...@0...000p000l> napisał w
    wiadomości news:Xns9437E8DC75C64flowerpower@22.7.19.17

    > A tak każdy kto ma porządny czytnik też wie.
    > Hint: References.

    Robisz ze mnie idiotę czy idziesz na skróty?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Arcydzieło to partia szachów wygranych matem."

  • 55. Data: 2003-11-19 07:04:17
    Od: g...@p...onet.pl

    > spasione

    > torsem

    > A nie zajeżdża Wam lekko Art. 140 KW? :-)
    > Nie to zebym mial cos przeciwko obnazaniu się Pań w miejscu publicznym :-)

    Trudno wyczuć co jest teraz nieobyczajne. Babka za kierownicą za przeproszeniem
    z cyckami na wierzchu zalatuje nieobyczajnością, ale np. na plaży czy w saunie
    już trudno wyczuć...

  • 56. Data: 2003-11-19 08:04:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > i musze sie z toba zgodzic - bo jak czasem uzywam twierdzen zaczerpnietych
    > roznych ustaw - to ten wlasnie osobnik - milknie - jak grob:-)

    Jeśli ty osobniku płci odmiennej (nizbyt dobrze wychowany zresztą) piszesz
    prawdę to co miałbym napisać wg.ciebie? Że to nieprawda?
    Kieruję się tylk i wyłącznie logiką. Nie jestem niestety kobietą.

    Leszek

  • 57. Data: 2003-11-19 09:33:20
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Jeśli ty osobniku płci odmiennej (nizbyt dobrze wychowany zresztą) piszesz
    no coz - arogancja jest ponoc nasza cecha narodowa (slowa konsula
    generalnego francji)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 58. Data: 2003-11-19 11:25:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    przeproszeniem
    > z cyckami na wierzchu zalatuje nieobyczajnością, ale np. na plaży czy w

    Jakbym byl policjantem i zauwazylbym w samochodzie kompletnie nagą 20latkę
    to raczej słowa bym na ten temat nie powiedzial ;-) Ale gdyby na plazy
    opalał sie nago 60letni wieloryb to momentalnie bym to podciągnął pod ten
    paragraf (i pewnie jeszcze parę innych) ;-)

    pdr
    Olo

  • 59. Data: 2003-11-19 11:38:52
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > opalał sie nago 60letni wieloryb to momentalnie bym to podciągnął pod ten
    > paragraf (i pewnie jeszcze parę innych) ;-)

    Mówimy o nagości od pasa w górę :-)

  • 60. Data: 2003-11-19 12:07:52
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w
    wiadomości news:bpfdk7$cqg$1@druid.ceti.pl

    > no coz - arogancja jest ponoc nasza cecha narodowa (slowa konsula
    > generalnego francji)

    Inną naszą cechą jest gardzenie nielojalnymi partnerami.
    Opinie takich dupków można sobie odpuścić i odesłać
    ich do lektury historii.
    (słowa moje i chyba nie tylko moje)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,