    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie ulicy przez
    Date: Thu, 8 Apr 2021 17:27:23 +0200

    dyskusyjnych:606f18d6$0$521$6...@n...neostrada.
    pl...
    >...policję.
    >https://oko.press/o-opozycyjnej-przyczepie-ktora-od
    -lat-sciga-policja/

    >Tylko kilka fragmentów, bo całość jest świetna, ale nie wypada
    >przeklejać całości.

    >"W końcu zatrzymała ich drogówka, wspierana przez sukę i drugi
    >radiowóz. Nakazała odholowanie. Bo masa przyczepy (750 kg) i forda
    >Fusion (1,2 t) który ją ciągnął, przekraczała wg nich 3,5 tony. I to
    >aż o 300 kg. I według policji na taki zestaw trzeba mieć już prawo
    >jazdy na ciężarówkę. Przeczyło to matematyce i kodeksowi drogowemu,
    >ale policja się uparła."

    Nie protestowac, nagrac i do prokuratora.
    Ziobro pewnie umorzy, ale smrodek bedzie.

    Tylko ... licza sie glownie dopuszczalne masy calkowite.
    Tylko troche watpie, aby przyczepa kempingowa miala DMC wysoka.
    Chyba, ze to jakas samorobka na fabrycznej przyczepie/lawecie, to juz
    roznie moze byc.
    Co ma w DR wpisane ?

    W ogole te przepisy o holowaniu przyczep to skomplikowane sa, mozna
    cos przeoczyc.

> [...]
    >nieoznakowane pojazdy policji, czasem nawet trzy auta śledziły ją
    >naraz."

    >"Gdy sprawę śledzenia przyczepy opisała ,,Gazeta Wyborcza", rzecznik
    >Marczak tłumaczył: ,,Wykonujemy tam tajne działania taktyczne, nie
    >mogę zdradzić szczegółów".

    >Podczas kolejnej podróży przyczepy przez stolicę, radiowóz śledził ją
    >przez trzy i pół godziny z tak bliskiej odległości, że na
    >skrzyżowaniu przy Hali Mirowskiej wjechał w jej tył i zbił tylny
    >reflektor.

    >Mundurowi osiągnęli cel - mieli pretekst, by zatrzymać dowód

    A przyznali sie do wjechania?
    Kolizja z policja ... to juz prokurator musi byc.
    Za to dowod slusznie zatrzymano ... tylko drogo moglo wyjsc :-)

    Ale policja naprawde nie ma nic lepszego do roboty, niz sledzic jakas
    przyczepe?
    I co - patrol stoi i czeka, az ruszy ?

    >"Pod TVP policjanci znów zatrzymali przyczepę, bo dostrzegli na niej
    >literkę ,,B" czyli Białoruś, a takie oznaczenia muszą być w
    >rejestracji. Szczurek wyjął jakąś nalepkę z kieszeni - fallusa z
    >nogami - i zakleił nią ,,B". Problem rozwiązany - z męskim członkiem
    >zamiast ,,B" przyczepa nie łamała już przepisów drogowych."

    Takie "B" w owalu, informujace o kraju?
    No nie moze byc falszywe.

    Ale "B" to Belgia, Bialorus to BY.

> [...]
    >pod dom Kaczyńskiego. 8 radiowozów zatarasowało skrzyżowanie
    >Mickiewicza i Potockiej."

    >"Mariusz Ciarka, rzecznik Komendy Głównej Policji, przekonywał wtedy,
    >że blokada nie miała nic wspólnego z Lotną, a policja się nimi nie
    >interesuje, ich nie śledzi. Lotna zamieściła zdjęcia i film
    >pokazujący jak niebieski Hyundai i złote BMW, jeździły krok w krok za
    >przyczepą. Gdy do drugiego z nich na parkingu podszedł Wiśniewski, w
    >środku siedzieli policjanci w mundurach. ,,Przypadkowo tu jestem" -
    >tłumaczyła zakłopotana funkcjonariuszka."

    Ale ktorego parkingu ?

    No i tak namierzaja sobie w ktora strone oni byc moze pojada, i jak
    widza, ze to moze byc Mickiewicza, to sciagaja blyskawicznie 8
    radiowozow?

    >"Szykany sięgają firm, które mają styczność z przyczepą Lotnej. Gdy
    >Szczurek próbował zrobić przegląd okablowania i elektryki przyczepy w
    >2 firmach, które mają obok warsztaty, te odmówiły. ,,My was popieramy,
    >ale nie aż tak" - usłyszał w warsztacie, który rok wcześniej robił tę
    >samą usługę. Okazało się, że tuż po niej zakład miał kontrole. Teraz
    >nie chcą mieć kłopotów."

    No ba, a paragony fiskalne uczciwie wystawiaja ? :-)

    Tylko ... w stolicy warsztatow pewnie pelno, wszystkie uprzedzone ?
    A w okolicznych miejscowosciach ?

    >Bareja lepiej by tego nie wymyślił.

    Taa, a potem Robert bedzie narzekal, ze emeryture odebrali za nic :-P

    No ale w druga strone ... jak antyaborcyjna ciezarowke blokuja, to
    przeciez dobrze...

    J.