  • 211. Data: 2022-05-19 14:14:20
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    n...@o...pl napisał(a):

    > Gdzie byłeś jak w Polsce walczono o praworządność?

    Walczono o praworządność?
    Wydaje mi się, że walczono o to by było jak dawniej,
    tj. sędziowie chodzą samopas z odpowiedzialnością
    tylko przed Bogiem i historią.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizmy_kontroli_i_
    r%C3%B3wnowagi

  • 212. Data: 2022-05-19 15:49:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 13:23, alojzy nieborak pisze:
    > Nie front tylko mała mieścina do której wjechała kolumna czołgów i
    > wozów bojowych. I nie czołg szczelał tylko karabin z wozu bojowego,
    > z 50 metrów widać czy ktoś niesie karabin czy jedzie rowerem.

    Czy ten czołg przypominał swoim wyglądem stragan? Jak trwa wojna, to
    raczej nikt mądry nie jeździ na rowerze pomiędzy czołgami. Ani swoimi,
    ani obcymi. I tyle w temacie, bo oczywiście zaraz ktoś tu wyskoczy
    argumentem, że rowerzysta był u siebie i ma prawo jeździć na rowerze,
    gdzie tylko chce.

    > No ale jak pojawią się nagrania, ludkowie się oburzają.
    > W PL był proces o zastrzelenie cywilów na wojnie?
    > Był.
    > W usa bywały takie procesy? Bywały.
    >
    > Natomiast ruska publika jest inna, zdecydowana większość
    > cieszy się z wojny. Samozadowolenie/duma +300%.
    >
    > Co się działo kiedy Stolcman na usańską prośbę posłał
    > wojaków PL na wojenkę/misje stabilizacyjną? Ludzie się cieszyli
    > czy kurwili Stolcmana?

    Ale co to ma wspólnego z omawianym tu strzelaniem do rowerzysty z
    czołgu? Czy ów naród jakoś metodą głosowania podjął decyzję o
    ostrzelaniu cyklisty? Referendum ogłaszali? Co robi rowerzysta 50 metrów
    od czołgu na linii frontu? Decyzję podjął - o ile to był świadomy, a nie
    przypadkowy strzał, dowódca czołgu. Nastawienie społeczeństwa do wojny
    ma tu drugorzędne znaczenie. Chcę ufać, ze decyzja była podyktowana
    dbałością o bezpieczeństwo powierzonych mu żołnierzy. Dla żołnierza
    zasadność wojny ma mniejsze znaczenie. on walczy o swoje i kolegów życie.

    --
    Robert Tomasik

  • 213. Data: 2022-05-19 15:51:17
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Co robi rowerzysta 50 metrów
    > od czołgu na linii frontu?

    Ty jesteś zdrowy?

    https://twitter.com/bellingcat/status/15112841749210
    76736

    1m 34 s

  • 214. Data: 2022-05-19 15:56:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 13:58, Kviat pisze:

    > No i sam widzisz. Znowu wylazło, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    > Oczywiście, że nie chodziło strzelanie z lufy czołgu, tylko
    > strzelanie do ludzi przez czołgistę siedzącego na/w czołgu. A skoro
    > nie zajarzyłeś, to tylko świadczy o tym z jakich źródeł czerpiesz
    > informacje, skoro o tym nie słyszałeś/nie czytałeś.

    Ty sądzisz, że rowerzysta, o którym Ty gdzieś przeczytałeś jest jedynym
    rowerzystą, który tam poległ?

    > Ja pierdolę... Zadaj lepiej sobie pytanie, co ruski czołg robi w
    > środku Ukraińskiego miasta. Mądry człowiek domyśli się, że to nie
    > rowerzysta pojechał rowerem na linię frontu.

    Nie wiem, na ile Ci ten szczegół umknął, ale tam trwa wojna. Na wojnie
    ludzie do siebie strzelają.

    > W słowniku kulturalnych ludzi brakuje słów, którymi można by nazwać
    > to co piszesz.

    To nie szukaj w słowniku :-)

    > A po chuj ma odróżniać? Niech spierdala, nikt go tam nie zapraszał.

    Mamy nowy sposób prowadzenia wojny. Nakazanie spierdalania :-) To ma moc
    jakiejś decyzji administracyjnej, czy wyroku sądowego? I jak załoga
    czołg u się nei zastosuje, to jakiegoś komornika wysyłamy? Może to był
    komornik - cyklista?

    --
    Robert Tomasik

  • 215. Data: 2022-05-19 16:01:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 15:51, alojzy nieborak pisze:

    > Ty jesteś zdrowy?
    > https://twitter.com/bellingcat/status/15112841749210
    76736
    > 1m 34 s

    Mamy ponad 2 minuty nagrania. Kamera spogląda to tu, to tam, to ówdzie.
    Czy widzisz kogokolwiek innego, kto by szedł, czy jechał rowerem do
    sklepu? Czy nie daje Ci to powodów do jakiś przemyśleń? Czemu nikt inny
    do tego sklepu nie pojechał na rowerze?

    --
    Robert Tomasik

  • 216. Data: 2022-05-19 17:12:32
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    czwartek, 19 maja 2022 o 16:01:46 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Mamy ponad 2 minuty nagrania. Kamera spogląda to tu, to tam, to ówdzie.

    Bo ona nie jest do śledzenia ludzi na rowerze tylko do wyznaczenia
    pozycji wroga.

    > Czy widzisz kogokolwiek innego, kto by szedł, czy jechał rowerem do
    > sklepu?

    Zwykle jak są strzały, ludzie siedzą w domach
    ze strachu. Z tego samego powodu nie pochowali
    ludków leżących na ulicy. Żołnierze się kryją w czasie
    strzelanek, tym bardziej cywile.

    > Czy nie daje Ci to powodów do jakiś przemyśleń? Czemu nikt inny
    > do tego sklepu nie pojechał na rowerze?

    Być może ludzi strach sparaliżował.

  • 217. Data: 2022-05-19 17:56:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 10:25, Kviat pisze:

    > Czyli popieranie czego? Bo być może należałoby zablokować.

    No co. Okupację. Czasami komuś dom zburzą, czasem wygona, czasem
    zastrzelą. Jak to wojsko okupanta. Popierasz?

    > I pytanie pomocnicze, czy Ukraińcy jeśdzili po rosji i wysadzali się w
    > powietrze w pasach szahida? Ostrzeliwali ze swojego terytorium rosję
    > rakietami?

    A co za różnica? Dla palestyńczyków żydzi to takie same okupanty jak dla
    ukrainców ruskie. Zresztą powiedz uczciwie - naprawdę wierzysz, że te
    wszystkie pożary u ruskich to od matrosów kurzących cigarety? Przecież
    to oczywiste, że ukraincy też swój terror^H^H^H partyzantkę uprawiają.
    Terrorysta od partyzanta różni się tym, czy chcesz jego propagandę
    zablokować czy ją wspierasz:P

    > Pytam, bo chciałbym się dowiedzieć skąd się u ciebie wzięła ta analogia.

    No stad się wzięła zę i to i to okupant. Więc bądź konsekwentny.

    > Ty weź może najpierw coś poczytaj na ten temat.

    Aha...

    > Nie bronię Izraela, bo mają sporo za uszami

    No to natychmiast zamknąć, bo inaczej wspierasz ich brudne uszy! i co teraz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 218. Data: 2022-05-19 18:02:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 10:33, Kviat pisze:

    > Widzisz, właśnie ci tłumaczę, że jak władza będzie chciała lecieć w
    > chuja, to nie będzie potrzebować żadnego pretekstu.

    Może i nie będzie potrzebowała ale będzie z niego korzystać. Jak z
    trybunałem kulinarnym i leceniem w chuja, że to nie wina partii tylko
    niezależnej kucharki. Oczywiście, że tylko totalny debil by nie
    skorzystał z okazji. Podsuwasz mu rozwiazania, metody i
    usprawiedliwienie dosłownie inblanco.

    > Weź mnie nie osłabiaj, nie możesz być aż tak naiwny, żeby myśleć, że
    > jakaś chora władza potrzebuje akurat takiego, a nie innego pretekstu.

    Oczywiście że potrzebuje. Przecież rządzą już prawie dwie kadencje, a
    jeszcze wszystkiego nie zawłaszczyli - właśnie dlatego, że potrzebuje
    pozrorów, precedansów i żabę gotować wolno. I takich mondrali jak ty, co
    usprawiedliwią cenzurę na podstawie widzimisię władzy i jeszcze się jej
    domagają i jej bronią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 219. Data: 2022-05-19 18:03:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zwłaszcza,, że miliardy w sumie nei są ich, tylko państwa i zawsze mogą
    > powiedzieć, że na to, czy tamto niema, bo niedobra Unia zabrała.

    Historyczna chwila - robert mnie w dyskusje z marcinem popiera. Muszę to
    przemyśleć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 220. Data: 2022-05-19 18:07:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czy ten czołg przypominał swoim wyglądem stragan? Jak trwa wojna, to
    > raczej nikt mądry nie jeździ na rowerze pomiędzy czołgami.

    Heloł... przecież twoi ziomale pojechali tam wyzwalać uciemiężonych
    przez faszyzm obywateli. To niby dlaczego powinien się spodziewać, że
    armia wyzwoleńcza będzie strzelać do rowerzysty dla fanu?
    Coś ta wasza narracja jest mało spójna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr