  • 1. Data: 2022-05-08 20:09:32
    Temat: uprzejmiedonosze.net nieodebrany list
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    https://uprzejmiedonosze.net

    Straż miejska ITD czy Policja wysyła list, a adresat nie odbiera.
    Chodzi o nieprawidłowe parkowanie.

    Każdy list wraca do nadawcy jako nieodebrany. Co wtedy ?
    Automatycznie działa niewskazanie kierującego ?

    --
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/_a7Wl6
    IqEAw

  • 2. Data: 2022-05-08 20:13:07
    Temat: Re: uprzejmiedonosze.net nieodebrany list
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Aha.

    -----

  • 3. Data: 2022-05-08 23:43:49
    Od: n...@o...pl

    Henryk Hajdan <h...@g...com> napisał(-a):

    > https://uprzejmiedonosze.net

    LOL :))

    > Straż miejska ITD czy Policja wysyła list, a adresat nie odbiera.
    > Chodzi o nieprawidłowe parkowanie.
    >
    > Każdy list wraca do nadawcy jako nieodebrany. Co wtedy ?
    > Automatycznie działa niewskazanie kierującego ?

    Niby dlaczego?
    Może nie mieszkać tam gdzie jest zameldowany.

  • 4. Data: 2022-05-09 00:15:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2022 o 20:09, Henryk Hajdan pisze:
    > Automatycznie działa niewskazanie kierującego ?

    Jak każdego świadka można poszukiwać. Właśnie w ten sposób ludzie sobie
    problemy z pierdołów robią. Chcą wsiąść do samolotu, a tu Straż
    Graniczna ich zawija, bo są poszukiwani, gdyż nie odbierali wezwań.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-05-09 00:21:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2022 o 20:09, Henryk Hajdan pisze:
    > https://uprzejmiedonosze.net

    Dziwna aplikacja. Po pierwsze, w sposób opisany na tej stronie to
    zadziała tylko i wyłącznie kierujący przyjmie mandat. Bo jeśli nie
    przyjmie, to autor "donosu" musi zostać przesłuchany. Po za tym samo
    zdjęcie czasem jest średnim dowodem. Kierujący powie, że miał awarię
    przykładowo.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-05-09 07:23:23
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Jak każdego świadka można poszukiwać. Właśnie w ten sposób ludzie sobie
    > problemy z pierdołów robią. Chcą wsiąść do samolotu, a tu Straż
    > Graniczna ich zawija, bo są poszukiwani, gdyż nie odbierali wezwań.

    Można poszukiwać, ale czy w praktyce poszukuje się ?

  • 7. Data: 2022-05-09 07:27:02
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > przyjmie, to autor "donosu" musi zostać przesłuchany. Po za tym samo
    > zdjęcie czasem jest średnim dowodem. Kierujący powie, że miał awarię

    OK OK. Powie, że miał awarię i takie oświadczenie załatwia sprawę ?
    Organ wykonawczy ma obowiązek mu uwierzyć ? Czy jest obowiązek
    oznakowania pojazdu, który ma awarię ?

  • 8. Data: 2022-05-09 07:35:11
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.05.08 o 23:43, n...@o...pl pisze:

    > Niby dlaczego?
    > Może nie mieszkać tam gdzie jest zameldowany.

    Teraz przy każdym logowaniu ePUAP pokazuje się info, czy chcę podać dane
    kontaktowe do rejestru danych kontaktowych. Obywatel nie mieszka pod
    adresem zameldowania, ale podał te dane do RDK.
    https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-rejestru-dan
    ych-kontaktowych-rdk

    "
    Czym jest Rejestr Danych Kontaktowych
    [...]
    - potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w Twoich sprawach,
    prowadzonych w urzędach."

    Czy wezwanie na przesłuchanie w charakterze świadka do Straży Gminnej,
    jest "sprawą prowadzoną w urzędzie" ?

    Jaki sposób kontaktu z obywatelem jest dla organu wykonawczego wiążący ?

  • 9. Data: 2022-05-09 07:39:41
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Dziwna aplikacja.

    To po prostu generator urzędowego pisma, które i tak trzeba samodzielnie
    wysłać.

  • 10. Data: 2022-05-09 09:45:58
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Jak każdego świadka można poszukiwać. Właśnie w ten sposób ludzie sobie
    > problemy z pierdołów robią. Chcą wsiąść do samolotu, a tu Straż
    > Graniczna ich zawija, bo są poszukiwani, gdyż nie odbierali wezwań.

    W którym kodeksie szukać przepisu na nieodbieranie wezwań ?