  • 221. Data: 2022-05-19 18:09:17
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 09:58, Kviat pisze:

    > Sam znajdziesz jeśli lubisz się babrać w archiwalnych postach
    > Kaczanowskiego.

    Nie znajdę.

    > Akurat o chipach, o ile sobie przypominam, nie pisał

    No właśnie,

    > chipy dodałem dla
    > podkreślenia,

    Czyli zmyślasz i przypisujesz komuś zmyślone przez ciebie szurstwo.

    > reszta się zgadza. Zamiast chipów w szczepionce wstaw
    > sobie cokolwiek. Tak jak on.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Parafraza

    Brzydko się bawisz i nawet się nie wstydzisz. Ba, jesteś z siebie dumny
    że może ktoś nie sprawdzi i pomyśli że ten szur kaczanowski rzeczywiście
    coś o czipach pierdoli.

    No ale to nie on pierdoli. To ty pierdolisz, bezczelnie manipulujesz...
    notabene w wątku o manipulacji przez RT i konieczności ich zabanowania.
    Ładnie się pan przedstawił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2022-05-19 18:22:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    76736

    > Mamy ponad 2 minuty nagrania. Kamera spogląda to tu, to tam, to ówdzie.
    > Czy widzisz kogokolwiek innego, kto by szedł, czy jechał rowerem do
    > sklepu? Czy nie daje Ci to powodów do jakiś przemyśleń? Czemu nikt inny
    > do tego sklepu nie pojechał na rowerze?

    Bo może inni byli bardziej rozsądni od tego rowerzysty.
    A bycie mniej rozsądnym, to nie jest przestępstwo zasługujące na karę
    śmierci.
    Rozumiesz, że po ulicy mają prawo jeździć na rowerze ludzie bardziej i
    mniej rozsądni, że w miastach żyją ludzie mniej lub bardziej
    inteligentni? Ale to nie znaczy, że dowolny kacap może sobie do takiego
    miasta przyjechać czołgiem i sobie postrzelać bo ma taką fantazję, bo
    ktoś mniej rozgarnięty jechał na rowerze. Czy nie ogarniasz?

    Kurwa, ja pierdolę, co trzeba mieć za zjebany beret żeby tłumaczyć
    zwykłych morderców tym, że ktoś nierozsądnie jechał rowerem?
    Jaki tu jest powód do przemyśleń? I jakich przemyśleń? Że sam jest sobie
    winny, bo jechał rowerem?

    Ktoś popełnił błąd w twoim wychowaniu, czy tak sam z siebie jesteś
    opóźniony?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 223. Data: 2022-05-19 18:27:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ty sądzisz, że rowerzysta, o którym Ty gdzieś przeczytałeś jest jedynym
    > rowerzystą, który tam poległ?

    > Nie wiem, na ile Ci ten szczegół umknął, ale tam trwa wojna. Na wojnie
    > ludzie do siebie strzelają.

    Pewnie strzelał do nich z pompki rowerowej. Dlatego odpowiedzieli ogniem.

    Nie ma sensu zwalać winy na osoby trzecie.
    Ty po prostu jesteś opóźniony i to nie jest czyjaś wina.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 224. Data: 2022-05-19 18:39:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Mamy nowy sposób prowadzenia wojny. Nakazanie spierdalania :-)

    Bo wiadomo, że lepiej jest wymyślać pierdyliard powodów i
    usprawiedliwień strzelania do rowerzysty.
    No przecież skoro jest wojna, to trudno, nic nie poradzisz, tak musi być
    i już. Rowerzysta miał pecha po prostu, albo to jego wina, że się pchał
    pod lufę.

    Powinieneś się leczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 225. Data: 2022-05-19 18:51:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 18:39, Kviat pisze:

> [...]
    > No przecież skoro jest wojna, to trudno, nic nie poradzisz, tak musi być
    > i już. Rowerzysta miał pecha po prostu, albo to jego wina, że się pchał

    No dobra - a teraz na poważnie - tak właśnie na pręgu tłumaczyli IDF jak
    strzelał do palestyńczyków - po chuj tam leźli, skoro strzelali. No i co
    teraz?

    Żeby było jasne i żebyś mi nie wmawiał wybielania kacapów - i jedni i
    drudzy to chuje i popełniają zbrodnie "wojenne" (bo i jedni i drudzy
    twierdzą, że żadnej wojny nie ma). Dlatego pytam czy jesteś również za
    blokadą mediów izaraelskich - bo co prawda trochę zbrodniują, ale jednak
    nie gwałcą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2022-05-19 18:54:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.05.2022 o 17:56, Shrek pisze:

    > No co. Okupację. Czasami komuś dom zburzą, czasem wygona, czasem
    > zastrzelą. Jak to wojsko okupanta. Popierasz?

    Pomijając (z litości) wtrącenie o okupantach, bo to zupełnie inny temat,
    to zrównanie z ziemią siedziby szkoleniowej i przygotowującej pasy
    szahida dla zrytych przez religię fanatyków, którzy następnego dnia mogą
    wysadzić się w restauracji koło mojego domu, to tak, popieram.

    > A co za różnica? Dla palestyńczyków żydzi to takie same okupanty jak dla
    > ukrainców ruskie.

    Ok, widzę, że znowu nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > Zresztą powiedz uczciwie - naprawdę wierzysz, że te
    > wszystkie pożary u ruskich to od matrosów kurzących cigarety? Przecież
    > to oczywiste, że ukraincy też swój terror^H^H^H partyzantkę uprawiają.

    Dla jednych oczywiste, a dla innych nie.
    Litwinienko i Politkowska byli innego zdania:
    https://forsal.pl/artykuly/1033432,zamachy-terroryst
    yczne-w-rosjii-analiza.html

    Ale już ich nie zapytasz.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 227. Data: 2022-05-19 19:06:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 18:54, Kviat pisze:

    > Pomijając (z litości) wtrącenie o okupantach,
    > bo to zupełnie inny temat,

    Oczywiście - pomijając sedno...

    > to zrównanie z ziemią siedziby szkoleniowej i przygotowującej pasy
    > szahida dla zrytych przez religię fanatyków, którzy następnego dnia mogą
    > wysadzić się w restauracji koło mojego domu, to tak, popieram.

    To pewnie popierasz również zbomardowanie szpitala z którego azowcy
    strzelają? :P

    > Ok, widzę, że znowu nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Siła argumentu godna kacapa w czołgu.

    Pozwól że podsumuję twój post:

    "Pomijając (z litości) dyskusję, to siem nie znasz i jezdeś głoopi!" :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2022-05-19 19:47:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No co. Okupację. Czasami komuś dom zburzą, czasem wygona, czasem
    > zastrzelą. Jak to wojsko okupanta. Popierasz?
    > [...]

    No przecież gdyby zamiast Żydów byliby niebieskoocy blondyni i blondynki
    to Palestyńczycy by ich kochali (nie na zabój) :-)

    Masz sugestie jak "prawnie" *mało dyskusyjnie* rozróżnić te sytuacje bez
    logiki partaczy idiotów "no przecież ja mam racje KROPKA"?

    W praktyce chodzi o to że Palestyńczycy RP3 wiszą a Ukraińcy nie ale
    przecież wypada to jakoś *profesjonalnie* zamaskować/zaciemnić.
    Czyli zapewne po linii co RT.com "może chcieć" wykroić *w Polsce*
    *zdaniem własnym ABW*.

    --
    A. Filip

  • 229. Data: 2022-05-19 20:00:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 19:47, A. Filip pisze:

    > Masz sugestie jak "prawnie" *mało dyskusyjnie* rozróżnić te sytuacje bez
    > logiki partaczy idiotów "no przecież ja mam racje KROPKA"?

    Idalnie nie będzie - ale tak jak piałem - niech to chociaż sąd klepnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 230. Data: 2022-05-19 21:03:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Idalnie nie będzie - ale tak jak piałem - niech to chociaż sąd
    > klepnie.

    Moje podejście jest też w ten deseń z różnicą że "ABW" _może_ (ale nie
    powinno) wprowadzać zakaz _tymczasowy_ powiedzmy na 48h przedłużany po
    raz pierwszy w trybie podobnym do wniosków o areszt.

    Ja jestem zwolennikiem wprowadzania rozwiązań jak najbardziej podobnych
    do innych już istniejących i szeroko stosowanych.

    --
    A. Filip