  • 1. Data: 2022-05-08 14:54:05
    Temat: ustawa o dostepie do informacji publicznej
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy "ustawa o dostepie do informacji publicznej" jeszcze dziala w pl? ktos
    wie, jaki jest stan w tej chwili? bo cos sie wokol niej dzialo.... Nie moge
    dobrnac do wiedzy, co jest teraz.

  • 2. Data: 2022-05-08 17:28:26
    Temat: Re: ustawa o dostepie do informacji publicznej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2022 o 14:54, 1634Racine pisze:
    > ustawa o dostepie do informacji publicznej

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    011121198/U/D20011198Lj.pdf

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-05-10 12:38:14
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Tomasik w news:6277e19b$0$481$65785112@news.neostrada.pl
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    011121198/U/D20011198L
    > j.pdf

    zbyt doslownie zrozumiales moj post :)
    chodzilo mi o to, ze cos sie wokol ustawy dzialo nie tak dawno, jakas
    nowelizacja miala byc, jakies absurdalne
    okrojenie-ograniczenia-wykastrowanie, jakis projekt sejmowy poszedl byl, cos
    ponoc jest w zamrazarce sejmowej, o takie cuda mi chodzilo, czyli i o to, co
    obowiazuje *teraz* (jeszcze). rozumiem,ze chciales mi powiedziec, ze
    obowiazuje dotychczasowa ustawa.
    a ktos cos w pieciu zdaniach w sprawie manipulowania przy tej ustawie...?