eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Thu, 19 May 2022 15:49:17 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <627fb503$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <MQYfK.97872$ep1.7186@fx03.ams1>
    <62808fbd$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5qa6t$1a5g$1@gioia.aioe.org>
    <6280e9a1$0$489$65785112@news.neostrada.pl> <t5t2sq$nr7$1@gioia.aioe.org>
    <6282b220$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <t605co$1do6$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <t616rh$t4q$1@gioia.aioe.org> <62851c3b$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <t64vjj$17qc$1@gioia.aioe.org>
    <62861af5$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa

    W dniu 19.05.2022 o 13:23, alojzy nieborak pisze:
    > Nie front tylko mała mieścina do której wjechała kolumna czołgów i
    > wozów bojowych. I nie czołg szczelał tylko karabin z wozu bojowego,
    > z 50 metrów widać czy ktoś niesie karabin czy jedzie rowerem.

    Czy ten czołg przypominał swoim wyglądem stragan? Jak trwa wojna, to
    raczej nikt mądry nie jeździ na rowerze pomiędzy czołgami. Ani swoimi,
    ani obcymi. I tyle w temacie, bo oczywiście zaraz ktoś tu wyskoczy
    argumentem, że rowerzysta był u siebie i ma prawo jeździć na rowerze,
    gdzie tylko chce.

    > No ale jak pojawią się nagrania, ludkowie się oburzają.
    > W PL był proces o zastrzelenie cywilów na wojnie?
    > Był.
    > W usa bywały takie procesy? Bywały.
    >
    > Natomiast ruska publika jest inna, zdecydowana większość
    > cieszy się z wojny. Samozadowolenie/duma +300%.
    >
    > Co się działo kiedy Stolcman na usańską prośbę posłał
    > wojaków PL na wojenkę/misje stabilizacyjną? Ludzie się cieszyli
    > czy kurwili Stolcmana?

    Ale co to ma wspólnego z omawianym tu strzelaniem do rowerzysty z
    czołgu? Czy ów naród jakoś metodą głosowania podjął decyzję o
    ostrzelaniu cyklisty? Referendum ogłaszali? Co robi rowerzysta 50 metrów
    od czołgu na linii frontu? Decyzję podjął - o ile to był świadomy, a nie
    przypadkowy strzał, dowódca czołgu. Nastawienie społeczeństwa do wojny
    ma tu drugorzędne znaczenie. Chcę ufać, ze decyzja była podyktowana
    dbałością o bezpieczeństwo powierzonych mu żołnierzy. Dla żołnierza
    zasadność wojny ma mniejsze znaczenie. on walczy o swoje i kolegów życie.

    --
    Robert Tomasik