  • 11. Data: 2006-08-25 08:59:54
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej JAK to ugryżć??
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 10:44:15 +0200, Angie napisał(a):

> [...]
    > ciazy. Poza tym, nie ma przymusu chodzenia do konkretnego lekarza - jesli
    > uwazasz ze ten ci nie odpowiada albo wydaje ci sie niekompetetny to sie go
    > zmienia. Jest cala masa miejsc gdzie mozna to sprawdzic - grupa dyskusyjna
    > pl.soc.dzieci, forum gazety wyborczej, listy "rodzic po ludzku" i inne
    > listy/strony gdzie kobiety robia rankingi lekarzy ginekologow i klinik
    > polozniczych. to naprawde nie jest skomplikowane. Poza tym, gdyby w mojej
    > rodzinie np byl zespol Downa to powiedzialabym o tym sama lekarzowi, nie
    > czekajac na jego pytanie bo sama balabym sie czy moze to dotknac moje

    Ty chyba nie rozumiesz jaka to jest grupa i w jakim celu pytający zwrócił
    się o poradę, jak dalej postępować. J nie wiem czy zapytał czy nie bo mnie
    tam nie było, ja radzę jak ma postąpić pytający w przypadku gdyby profesor
    nie zapytał, nie rozpoznał i tak dalej.
    I teraz tak, a ty skąd wiesz ,że ta kobieta nie powiedziała ,nie
    sprawdzała ,nie czytała ? Skoro wybrała prywatną klinikę to miała jakiś
    powód, była zapewne przekonana, że wybiera jak najlepiej.
    Jeszcze raz to nie jest grupa o "poradach medycznych" czy o rodzeniu
    dzieci a grupa o "poradach prawnych".

    akala

  • 12. Data: 2006-08-25 09:05:44
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    >grupa o "poradach prawnych".

    To porada prawna wg Ciebie jest rada "możesz śmiało dać to do prasy"?:-)).
    Poza tym juz w pierwszym poscie zalozyles ze "powinno byc zrobione badanie a
    nie bylo". Odpisalam ci wiec "ze nie powinno a mogło - w tym na życzenie
    pacjentki".

    A poza tym, jaka by to grupa nie byla to standard odpisywania na posty jest
    wszedzie taki sam - nie cytuje sie calych postow, na ktore sie odpowiada

    Angie

  • 13. Data: 2006-08-25 09:18:26
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 11:05:44 +0200, Angie napisał(a):

    > A poza tym, jaka by to grupa nie byla to standard odpisywania na posty jest
    > wszedzie taki sam - nie cytuje sie calych postow, na ktore sie odpowiada
    >
    > Angie

    to akurat argument osób, które nie mają nic do powiedzenia w danej sprawie
    ale chcą koniecznie coś napisać, a porada "śmiało możesz iść do prasy"
    wynika z pytania: czy te materiały są wystarczają podstawą do opisania
    problemu w prasie i nie narażenia się na proces karny lub cywilny.

    akala

  • 14. Data: 2006-08-25 09:24:05
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    > Dnia Fri, 25 Aug 2006 11:05:44 +0200, Angie napisał(a):

    > które nie mają nic do powiedzenia w danej sprawie
    > ale chcą koniecznie coś napisać

    To samo pomyslalam o twoich radach:-) .

    >czy te materiały są wystarczają podstawą do opisania
    > problemu w prasie i nie narażenia się na proces karny lub cywilny.

    W Fakt zeitung na pewno:)) Poza tym sadzilam, ze autorowi bardziej chodzi o
    konsekwencje na gruncie zawodowym dla lekarza, niz o chwilowy rozglos.
    Zamiast kierowac goscia do tabloidow, moze lepiej aby zwrocil sie do
    stowarzyszeniai "primum non nocere" - oni tak naprawde kompetentnie ocenia
    material dowodowy, ktorym dysponuje autor watku. I zeby byc merytoryczna -
    link http://www.sppnn.org.pl/

    Angie

  • 15. Data: 2006-08-25 09:48:34
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 11:24:05 +0200, Angie napisał(a):

> [...]
    > material dowodowy, ktorym dysponuje autor watku. I zeby byc merytoryczna -

    twoim zdaniem Izba Lekarska to tabloid ?
    akala

  • 16. Data: 2006-08-25 10:54:06
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    > twoim zdaniem Izba Lekarska to tabloid ?

    Piszac o tabloidach odnioslam sie do twojej prawniczej opinii, zeby autor
    smialo szedl do gazet:)

    Angie

  • 17. Data: 2006-08-25 22:44:11
    Od: "Krzysztof Z" <k...@g...pl>

    Więc tak:( a tak wogóle to dziękuję za udzielone info bardzo serdecznie)
    Zdjęcie z 2 usg kategorycznie powinno skłonić lekarza do poinformowania o
    konieczności dodatkowych badan - nikt tego nie powiedział.
    Te badania są płatne ale nie o kasę chodzi, zapłaciłbym za wszystko i tyle
    tylko TRZEBA BYŁO MI POWIEDZIEĆ
    Dzięki jeszcze raz za info i będę działać, dam wam znać co z tego wyszło.
    Pozdrawiam

    Krzysiek