  • 1. Data: 2006-08-24 14:37:11
    Temat: Konflikt interesów?
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.eu>

    Chcemy z kolegą założyć stowarzyszenie ktore pomagaloby w prostych problemach
    prawnych. Niektorzy jednak pracuja w roznych miejscach urzedach i niektorzy z
    nich maja obawy ze moga zostac posadzeni o konflikt interesow albo stronniczosc
    i wyleca z pracy lub cos podobnego czy mozna cos z tym zrobic? Prosilbym o pomoc
    i odpowiedz

  • 2. Data: 2006-08-24 15:43:48
    Temat: Re: Konflikt interesów?
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronniczosc
    > i wyleca z pracy lub cos podobnego czy mozna cos z tym zrobic? Prosilbym o

    Moze wypadaloby zaczac od ustalenia czym sie koledzy zajmuja a nastepnie
    porownac z przyszla dzialalnoscia stowarzyszenia.

  • 3. Data: 2006-08-24 16:13:53
    Od: "FM" <f...@g...com>

    Lookasik wrote:
    > Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    > >
    > Moze wypadaloby zaczac od ustalenia czym sie koledzy zajmuja a nastepnie
    > porownac z przyszla dzialalnoscia stowarzyszenia.

    Przecież można to też robić anonimowo.

  • 4. Data: 2006-08-24 16:13:59
    Od: "FM" <f...@g...com>

  • 5. Data: 2006-08-24 18:21:03
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "FM" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Lookasik wrote:
> [...]
    > >
    > Moze wypadaloby zaczac od ustalenia czym sie koledzy zajmuja a nastepnie
    > porownac z przyszla dzialalnoscia stowarzyszenia.

    Nie za bardzo rozumiem dlaczego pracownik mialby podejmowac dzialalnosc
    niekorzystna dla pracodawcy?? Moze mi to wyjasnisz?

  • 6. Data: 2006-08-24 19:11:54
    Od: j...@p...onet.eu

    > Użytkownik "FM" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie za bardzo rozumiem dlaczego pracownik mialby podejmowac dzialalnosc
    > niekorzystna dla pracodawcy?? Moze mi to wyjasnisz?

    Ale tu nie ma co wyjasniac nikt z nas nie bedzie podejmowal dzialalnosci
    niekorzystnej dla pracodawcy ale roznie to bywa ktos cos moze podrzucic i potem
    cuda sie dzieja. Moze jakis paragraf w regulaminie stowarzyszenia napisac o
    wylaczeniu pewnych sfer dzialalnosci a moze wszystko jest okej i przesadzam.