  • 1. Data: 2006-08-24 18:44:03
    Temat: Nieoplacenie faktury NASK - jakie sankcje?
    Od: "Efrem" <e...@o...eu>

    Witam

    Kilka lat temu kupilem domene. Nie moge znalezc umowy, najstarsza
    posiadana faktura z maja 2000 roku. Do tego roku byla oplacana. Ponad
    rok temu przeprowadzilem sie i nie dotarla do mnie faktura tegoroczna -
    z platnoscia do marca. Tym samym nie zostala oplacona. Niedawno domena
    przestala dzialac i zostala sprzedana komus innemu, o czym dowiedzialem
    sie dzwoniac do NASKu. Powiedziano mi takze, ze nadal jestem winien
    NASKowi za kolejny rok i przeslano mi duplikat faktury na nowy adres,
    ktory nieopatrznie podalem.

    Zastanawiam sie, czy oplacic te fakture i miec spokoj, czy zaryzykowac
    i czekac na rozwoj wypadkow. Jakie koszty ryzykuje w tym przypadku?

    Dziekuje

    Efrem

  • 2. Data: 2006-08-24 19:20:56
    Temat: Re: Nieoplacenie faktury NASK - jakie sankcje?
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Uzytkownik "Efrem" <e...@o...eu> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Zastanawiam sie, czy oplacic te fakture i miec spokoj, czy zaryzykowac
    > i czekac na rozwoj wypadkow. Jakie koszty ryzykuje w tym przypadku?

    Poszukaj w googlach akcji jakie mial kiedys naczelny chipa wlasnie z naskiem
    w sprawie domeny ktora nie zostala oplacona a nask ja utrzymywal przez 5 lat
    . Final jest taki ze placic nie trzeba chyba ze masz inne domeny puszczone
    przez nask a nie homa albo innego domenowca .

  • 3. Data: 2006-08-24 19:46:19
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl>

> [...]
    puszczone
    > przez nask a nie homa albo innego domenowca .

    U mnie finał był taki że przyszedł wyrok zaoczny.

    Pozdrawiam,
    Olo

  • 4. Data: 2006-08-24 20:33:14
    Od: "Efrem" <e...@o...eu>

    fotomania napisał(a):
> [...]
    > . Final jest taki ze placic nie trzeba chyba ze masz inne domeny puszczone
    > przez nask a nie homa albo innego domenowca .

    Tak, czytalem. Moja sytuacja jest inna, bo ja płaciłem przez kilka
    lat i nie wiem, czy wiąże się z tym jakaś pośrednia akceptacja
    zmian regulaminu itp.

    Dzieki

    Efrem

  • 5. Data: 2006-08-24 20:35:16
    Od: "Efrem" <e...@o...eu>

    Olo napisał(a):

    > naskiem
    > 5 lat
    > puszczone
    > >

    > U mnie finał był taki że przyszedł wyrok zaoczny.

    Mozesz napisac cos wiecej? Jaki wyrok, jakie koszta, jaka egzekucja?
    Wiedziales o sprawie w sadzie?

    Efrem

  • 6. Data: 2006-08-25 22:04:17
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Efrem napisał(a):

    > Mozesz napisac cos wiecej? Jaki wyrok, jakie koszta, jaka egzekucja?
    > Wiedziales o sprawie w sadzie?
    >
    > Efrem

    Ja tez tak mialem.
    Zaocznie przez sad gospodarczy bo na DG bylo.
    Szczegoly to:
    200 + vat naleznosci glownej.
    bodajze 39 koszta sadowe
    odsetki

    Zaplacilem naleznosc glowna plus koszta sadowe a bez odsetek.
    Na razie spokoj :)

    Pozdrawiam

    dwr

  • 7. Data: 2006-08-26 11:41:15
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl>

    >Mozesz napisac cos wiecej? Jaki wyrok, jakie koszta, jaka egzekucja?
    >Wiedziales o sprawie w sadzie?

    No wiec, o sprawie dowiedzialem sie dopiero jak przyszedl nakaz zaplaty
    z sadu :) Czyli troche pozno.
    Koszta moze nie jakies astronomiczne, ale odsetki, bździochy sądowe. No.
    Z NASKIEM zadnych pertraktacji nie da sie uskuteczniac, bo oni to maja w
    dupie, to jest jakis twor prywatno-panstwowy, jednak w zakresie
    windykowania akurat wygodniej im jest podlegac pod ustawe, wiec wszystko
    co popadnie kieruja do windykacji - bo tak maja w ustawie.
    Zakusy na sprawe w sadzie poznasz po tym ze przysylaja wezwanie do
    zaplaty, a potem hop 3mce i jest juz po balu. No a potem mozesz odwolac
    sie od tego nakazu, i potem jeszcze i dalej... ale to juz jest sranie po
    scianie i nie ma sensu, bo domene i tak uwolnia, niezaleznie czy sprawa
    jest w toku czy nie.

    A histori z naskiem mialem wiele. Nawet taka ze chlopaki cofneli mi
    cesje wlasnosci domeny ktorej sami dokonali i ja uznali. I tez dyskusji
    nie bylo. A potem kazali jeszcze placic za fakture z tego tytulu. A jak
    ja chcialem tak z nimi rozegrac jak oni ze mna, to mentalnoscia Kalego
    stwierdzili ze faktura podpisana przez nich nie jest zadnym dowodem
    prawnym na wykonanie uslugi, a jedynie dokumentem ksiegowym, ahaha!!!
    Czyli prawo swoje, umowy swoje, ksiegowosc swoje... Burdel jaki malo
    gdzie jest.

    Generalnie odradzam cokolweik w NASKU, bo oni zyja na marsie.

    Pozdrawiam,
    Olo

  • 8. Data: 2006-08-27 19:28:32
    Od: "Efrem" <e...@o...eu>

    Olo napisał(a):

    [.....]

    Bardzo dziekuje za informacje. Tobie i innym.

    Zaplace chyba i bede mial spokoj.

    > Generalnie odradzam cokolweik w NASKU, bo oni zyja na marsie.

    Bledem bylo nie przeniesienie domeny do innej firmy, kiedy to bylo
    mozliwe. Na szczescie byl to pojedynczy blad i wiecej stycznosci z
    NASKiem nie bede mial.

    Efrem

  • 9. Data: 2006-08-28 03:14:20
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    I ja tez sie dopisuje. Przez dwa lata sciagali ze mnie haracz za domene, z
    ktorej zrezygnowalem. Ot, "faks sie zgubil". Za pierwszym razem bylem
    zdziwiony i wkurzony, ale dalem sobie spokoj, wyslalem ponownie z informacja
    o rezygnacji. A tu za rok dzwonia ponownie, ze "minal termin na zlozenie
    rezygnacji"... I windykacja.

    Nigdy wiecej niczego wspolnego z Niezwykle Aktywna Siatka K...... (tu
    wstawic dowolne slowo na dana litere, wedle uznania).

    Pozdrawiam,

    Tiger