  • 1. Data: 2006-08-24 14:37:57
    Temat: [OT] Bylo: ZUS - Przedawnienie - Jak to jest..
    Od: "szymek" <s...@o...pl>

    Ten post przypomnial mi jak to 5 lat temu zlikwidowalem
    dzialalnosc. Poszedlem do ZUS-u zeby wyczyscic konto, czegos
    tam brakowalo, kobieta mi wyliczyla pieknie z odsetkami,
    zaplacilem i final. Ale nie do konca. Minely 4 lata, dostalem
    wezwanie do zaplaty jakies chyba 700 zl + odsetki, w sumie 1200 i
    sterte deklaracji do skorygowania za wiele lat wstecz, od pamietnej
    "reformy". Olalem, nie zaplacilem. Po roku weszli mi na pensje i
    sobie sciagneli. Prawdopodobnie nie nalezalo sie im, ale zeby to
    udowodnic, musialbym te wszystkie papiery przeliczac jeszcze raz z
    pomoca jakiejs ksiegowej i sie procesowac. Nie chcialo mi sie.
    Poczekam az córa podrosnie i sp**** z tego chorego kraju.
    Szymek

  • 2. Data: 2006-08-24 14:43:37
    Temat: Re: [OT] Bylo: ZUS - Przedawnienie - Jak to jest..
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 24 Aug 2006 07:37:57 -0700, szymek napisał(a):

    > Poczekam az córa podrosnie i sp**** z tego chorego kraju.

    Podaj nazwę kraju gdzie nie ma takich problemów - może też
    tam pojadę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry