  • 1. Data: 2006-05-25 11:21:40
    Temat: Blad w pisemnej umowie z TPSA
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Witam!
    Przedstawiciel TPSA chodzacy po domach namowil moja mame na nowy abonament,
    wyzsza cena + 1 h za darmo (bzdura), w kazdym badz razie od tego czasu mamy
    wyzsze rachunki ehh wiele by tu opisywac ale napewno znacie te firme z tej
    strony co i ja; jednak gdy chcialam powrocic na stary abonament powiedziano
    mi ze jest to niemozliwe, dopatrzylam sie ze w tej nowej umowie (odnosnie
    tego wyzszego abonamentu) skladajacej sie z dwoch pism bledow tzn. wpisana
    jest inna ulica niz ta na ktorej mieszkamy, w zasadzie to w Gnieznie nie ma
    ulicy ktora wpisal przedtsawiciel TPSA. czy w zwiazku z tym ta umowa moze
    byc niewazna??? Czy blad na umowie odnosnie mojego adresu moze byc podstawa
    do powrotu na stary abonament czy juz nic sie z nimi nie da zrobic? Macie
    jakis pomysl? Byle bym tylko mogla sie na nich odegrac ;-)
    pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2006-05-25 11:24:42
    Temat: Re: Blad w pisemnej umowie z TPSA
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > mi ze jest to niemozliwe,

    Co to znaczy niemożliwe?

    Powiedz, że jak nie to dziękujesz im za usługi i przechodzisz na komórki.

    Ja w nowym domu nie instalowałem TPsowego telefonu. Komórka d dobranym
    abonamentem wychodzi lepiej

    Jacek

  • 3. Data: 2006-05-25 11:35:20
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Renata wrote:

> [...]
    > moze byc podstawa do powrotu na stary abonament czy juz nic sie z
    > nimi nie da zrobic? Macie jakis pomysl? Byle bym tylko mogla sie na

    A telefon jest na mamę czy na Ciebie. Kto podpisał umowę, mama?

    --
    jonatan

  • 4. Data: 2006-05-25 11:59:54
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    telefon jest na mame ona ja podpisala i ona z niej chce sie wyplatac, ja
    tylko pomagam, nic nie podpisuje.

  • 5. Data: 2006-05-25 12:23:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Renata" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przedstawiciel TPSA chodzacy po domach namowil moja mame na nowy
    > abonament, wyzsza cena + 1 h za darmo (bzdura)

    Powiem ci, ze na spokojnie jak sobie przeanalizujesz to wyjdzie ci ten plan
    korzystniejszy niz standardowy o którym mówilas. Tam placilas abonament
    nizszy o 15zl ale nie mialas 60 darmowych minut. W jednej sytuacji ten
    abonament jest niekorzystny - jesli malo dzownisz, a głownie odbierasz
    telefony - ale od tego jest plan taryfowy socjalny.

    > do powrotu na stary abonament czy juz nic sie z nimi nie da zrobic?

    Na stary abonament nie wrocisz bo nie ma go juz w ofercie - maja go ludzie,
    którzy go mają - ale nikt nowy nie moze go sobie zalożyc i nie mozna wrocic
    do owego planu. [taka sama sytuacja jak z neostradą plus].

    Dla jasnosci - nie jestem pracownikiem TPSA. Powiem więcej - moja mama
    odkryla ze ma zmieniony plan taryfowy bez podpisywania zadnej umowy:-)
    Podobno zadzwonila na Blue Line i złozyla taka dyspozycję. Niezle zagranie
    ze strony TPSA, ale ja wiem ze w 100% nieprawdziwe poniewaz moja mama jest
    osoba ponad 70letnia i odrobinę oporna na nowosci techniczne więc na BL ja
    występuję w jej imieniu i tylko ja znam magiczny kod abonencki, dzięki
    któremu mozna dokonywać zlecen na BL. A skoro ja nie zmienilam planu to nie
    zmienil go nikt - oprócz nadgorliwego TPSAsiarza. Z tym, ze akurat ja
    uwazam, ze na tym skorzystaliśmy bo rachunki są niższe. A TPSA kocham
    umiarkowanie bo od marca bawię sie w reklamowanie kazdego rachunku bo pajace
    mi nie naliczają promocji mistrzowskiej mimo, ze mam ją na rachunku:-)). Ale
    tak to jest jesli podpisujesz umowe w Chorzowie, rachunki wystawiaja Ci
    katowice, reklamacje przyjmuje pani z BL siedząca Bóg jeden wie gdzie, a na
    reklamacje odpowiada pan z Elbląga:-) Pan z Elbląga uznaje reklamacje,
    przeprasza i obiecuje korekte faktury, ale TPSA w Katowicach najwidoczniej o
    tym nie wie, bo przysyla rachunki bez promocji:-) I tak od 3 mcy:)

    HaNkA

  • 6. Data: 2006-05-25 14:52:07
    Od: stebi <m...@i...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Powiem ci, ze na spokojnie jak sobie przeanalizujesz to wyjdzie ci ten plan
    > korzystniejszy niz standardowy o którym mówilas. Tam placilas abonament
    > nizszy o 15zl ale nie mialas 60 darmowych minut.

    60minut w planie "starym" to 20 impulsow x 35gr = 7zl - tyle warte jest
    to "60 darmowych minut". Do tego nalezy dodac, ze w starym planie imuls
    (3min) kosztowal 35gr, a tu imuls (1min) 12gr, ale jest jedno "ale", a
    mianowicie oplata za rozpoczecie polaczenia-20gr. Wiec jak dzwonisz do
    1min. to placisz 32gr! W starym planie 35gr, wiec roznica jest
    niewielka. Jednak gdy dzwonisz do 3min. to w nowym placisz 56gr, a w
    starym 35gr i tu juz roznice widac.
    Ja nie widze zadnych argumentow na to, ze ten plan jest tanszy.

    --
    pozdr.
    stebi

  • 7. Data: 2006-05-25 16:04:32
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    stebi napisał(a):
> [...]
    > starym 35gr i tu juz roznice widac.
    > Ja nie widze zadnych argumentow na to, ze ten plan jest tanszy.

    bo jak już masz ten plan sekundowy, to przy każdym rozpoczęciu rozmowy
    włączasz stoper i rozmowę starasz się skończyć po 3 min 2 s. lub 6 min 2
    s lub 9 min 3 s itd. I wtedy odczuwasz zasadniczą różnicę. Ale uwaga,
    nie należy się zbytnio zagalopować, coś po ok. 27 minutach ten numer już
    nie przechodzi, żebyś nie wiem kiedy skończył to i tak płacisz drożej
    niż w planie standardowym. Czy rozmawiasz czujnie ale nie za długo. Czuj
    duch!

    andy_nek

  • 8. Data: 2006-05-25 16:22:17
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    Renata napisał(a):
    > Witam!
    > Przedstawiciel TPSA chodzacy po domach namowil moja mame na nowy abonament,

    jeśli do tej pory mama nie przyznała sie, ze podpisała tę umowę w innych
    pismach, zgłoszeniach do tp, to możesz złożyć skargę/reklamację, że
    umowa nie została przez nią podpisana, a sfałszowana, o czym m.in.
    świadczą błędne/niepełne dane. Zależy na jakiego doradcę trafisz, ale
    jeśli sie będziesz upierał, ze jej nie podpisała mama, to może ci uznają
    reklamacje.

    --
    Piotrek

  • 9. Data: 2006-05-25 17:30:36
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    Andrzej Kłos napisał(a):

> [...]
    > nie przechodzi, żebyś nie wiem kiedy skończył to i tak płacisz drożej
    > niż w planie standardowym. Czy rozmawiasz czujnie ale nie za długo. Czuj

    to ja proponuje telefonie internetową w TP. Kupujesz:
    plan startowy - 49zł
    neostrada 512 - okolo 90 zł
    livebox tp - 10 zl
    plan @tp DWiW - 60 zł

    i za jedyne 210 zł/miesiac masz darmowe rozmowy z niemal wszystkimi i zawsze

    --
    Piotrek

  • 10. Data: 2006-05-25 17:56:00
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Piotr Czeszkiewicz napisał(a):
> [...]
    > livebox tp - 10 zl
    > plan @tp DWiW - 60 zł
    >
    > i za jedyne 210 zł/miesiac masz darmowe rozmowy z niemal wszystkimi i

    z komórkami też? z Dialogiem? z Netią? "niemal" robi wielką różnicę

    andy_nek