    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blad w pisemnej umowie z TPSA
    Date: Thu, 25 May 2006 14:23:41 +0200

    Użytkownik "Renata" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e5440e$nsq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przedstawiciel TPSA chodzacy po domach namowil moja mame na nowy
    > abonament, wyzsza cena + 1 h za darmo (bzdura)

    Powiem ci, ze na spokojnie jak sobie przeanalizujesz to wyjdzie ci ten plan
    korzystniejszy niz standardowy o którym mówilas. Tam placilas abonament
    nizszy o 15zl ale nie mialas 60 darmowych minut. W jednej sytuacji ten
    abonament jest niekorzystny - jesli malo dzownisz, a głownie odbierasz
    telefony - ale od tego jest plan taryfowy socjalny.

    > do powrotu na stary abonament czy juz nic sie z nimi nie da zrobic?

    Na stary abonament nie wrocisz bo nie ma go juz w ofercie - maja go ludzie,
    którzy go mają - ale nikt nowy nie moze go sobie zalożyc i nie mozna wrocic
    do owego planu. [taka sama sytuacja jak z neostradą plus].

    Dla jasnosci - nie jestem pracownikiem TPSA. Powiem więcej - moja mama
    odkryla ze ma zmieniony plan taryfowy bez podpisywania zadnej umowy:-)
    Podobno zadzwonila na Blue Line i złozyla taka dyspozycję. Niezle zagranie
    ze strony TPSA, ale ja wiem ze w 100% nieprawdziwe poniewaz moja mama jest
    osoba ponad 70letnia i odrobinę oporna na nowosci techniczne więc na BL ja
    występuję w jej imieniu i tylko ja znam magiczny kod abonencki, dzięki
    któremu mozna dokonywać zlecen na BL. A skoro ja nie zmienilam planu to nie
    zmienil go nikt - oprócz nadgorliwego TPSAsiarza. Z tym, ze akurat ja
    uwazam, ze na tym skorzystaliśmy bo rachunki są niższe. A TPSA kocham
    umiarkowanie bo od marca bawię sie w reklamowanie kazdego rachunku bo pajace
    mi nie naliczają promocji mistrzowskiej mimo, ze mam ją na rachunku:-)). Ale
    tak to jest jesli podpisujesz umowe w Chorzowie, rachunki wystawiaja Ci
    katowice, reklamacje przyjmuje pani z BL siedząca Bóg jeden wie gdzie, a na
    reklamacje odpowiada pan z Elbląga:-) Pan z Elbląga uznaje reklamacje,
    przeprasza i obiecuje korekte faktury, ale TPSA w Katowicach najwidoczniej o
    tym nie wie, bo przysyla rachunki bez promocji:-) I tak od 3 mcy:)

    HaNkA