  • 31. Data: 2004-02-03 21:55:16
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W większości przypadków masz rację. Jesteś bardziej na bieżąco z
    przepisami,
    > niż zwykły użytkownik autobusu.
    > Mógłbyś naprawdę wiele rzeczy tu wyjaśnić.

    Co też czynię. Ale w odpowiedzi na normalnie zadane pytania a nie napastliwy
    bełkot.

    > Ale najwyraźniej nie nadajesz się do tej pracy, skoro po kilku postach
    > ponoszą cię nerwy.

    W którym momencie poniosły mnie nerwy? Zachowuję jak zawsze stoicki spokój.
    Po prostu splonkowałem hołotę i juz - w tramwaju bym po prostu spisał....

    > Weź długi urlop.

    Nie widzę potrzeby.

    pdr
    Olo

  • 32. Data: 2004-02-03 21:55:27
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message

    > Otoż to. A cwaniaczki myślą, ze jak po kontroli wpiszą sobie co trzeba i
    > doniosą bilet to opłata zostanie anulowana. A tu takiego wała :-)

    A dlaczego od razu wała.
    Po prostu nie zostanie anulowany i są na to odpowiednie paragrafy w
    regulaminie przewozów.

  • 33. Data: 2004-02-03 22:02:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A dlaczego od razu wała.
    > Po prostu nie zostanie anulowany i są na to odpowiednie paragrafy w
    > regulaminie przewozów.

    Wydaje mi się, czy piszemy dokładnie o tym samym? W każdym razie ja nie
    dostrzegam dysonansu...

    pdr
    Olo

  • 34. Data: 2004-02-03 22:05:59
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    > przepisami,
    >
    > Co też czynię. Ale w odpowiedzi na normalnie zadane pytania a nie
    napastliwy
    > bełkot.
    I bardzo dobrze.
    Napisz np. co może zrobić kontroler w przypadku, gdy ktoś na siłę chce
    wysiąść z autobusu. Jakie ma możliwości zatrzymania takiego delikwenta w
    autobusie.
    A jak to jest z podwożeniem takiego gościa na posterunek całym autobusemi
    innymi pasażerami.
    Albo z innej strony. Co mi się też przytrafiło.
    Wsiadłem do autobusu, zapomniałem skasować bilet. No i wpadłem. No trudno
    stało się.
    Tylko, że ja chciałem jechać tylko dwa przystanki i właśnie tu chcę wysiąść,
    a kontroler do mnie, że nigdzie nie wysiądę. No i co teraz.

    > W którym momencie poniosły mnie nerwy? Zachowuję jak zawsze stoicki
    spokój.
    > Po prostu splonkowałem hołotę i juz - w tramwaju bym po prostu spisał....

    Nie mój drogi nie splonkowałeś i tylko nazwałeś osoby piszące na grupę
    hołotą.
    Po za tym ja naprawdę chciałbm wiedzieć jaki paragraf daje ci podstawy do
    wpisania numeru biletu na znaczku, bo paragrafu o numerze "sraki" nie
    znalazłem.
    Moim zdaniem nie masz do tego prawa.

  • 35. Data: 2004-02-03 22:08:32
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    > Wydaje mi się, czy piszemy dokładnie o tym samym? W każdym razie ja nie
    > dostrzegam dysonansu...

    Nie wydaje Ci się. Piszemy o tym samym. Tylko niestyty ty jako kontroler
    masz obowiązek znać dokładniej przepisy i umieć je podać. Tłumaczenie w
    stylu bo tak mi się chce, niestety nie jest wystarczające, bo niczego nie
    rozwiązuje.

  • 36. Data: 2004-02-03 22:11:46
    Od: "gaucho" <g...@p...wp.pl>

    > i rowniez plonk - bydła mam dosc na codzien w pracy

    bydlo to cie robilo, bucu...

    ja rowniez nie pozdrawiam prymitywa
    gaucho

  • 37. Data: 2004-02-03 22:20:53
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Napisz np. co może zrobić kontroler w przypadku, gdy ktoś na siłę chce
    > wysiąść z autobusu. Jakie ma możliwości zatrzymania takiego delikwenta w
    > autobusie.

    Jest szereg metod. Najprostsza to odcięcie obsługi danych drzwi (w
    tramwajach niestety niewykonalne).

    > A jak to jest z podwożeniem takiego gościa na posterunek całym autobusemi
    > innymi pasażerami.

    Moim zdaniem nie powinno się tego robić, choc przepisy dopuszczaja.
    Najlepiej wezwac radiowoz na pętlę albo jesli juz koniecznie trzeba zmienic
    trasę to po opuszczeniu go przez pozostałych pasażerów na przystanku
    koncowym.
    Z drugiej strony jednak wiem ze nieraz agresywne zachowanie pasazera
    powoduje koniecznosc _natychmiastowego_ dojazdu na komendę.

    > Tylko, że ja chciałem jechać tylko dwa przystanki i właśnie tu chcę
    wysiąść,
    > a kontroler do mnie, że nigdzie nie wysiądę. No i co teraz.

    No i nic teraz. Myślę, że jakbyś dał kontrolerowi dokument celem spisania
    wezwania i ładnie poprosił to nie miałby nic przeciwko temu zeby wysiąść,
    choc takie pojscie pasazerowi na rękę jest nie do konca zgodne z przepisami,
    gdyz wszelkie czynnosci związane z kontrolą powinny odbywać sie wewnatrz
    pojazdu (tylko tam kontroler jest kontrolerem).

    > Nie mój drogi nie splonkowałeś i tylko nazwałeś osoby piszące na grupę
    > hołotą.

    Dalece nie wszystkie.
    btw. A jak Ty byś określił indywiduum podpisujące się jako "mithos" czy też
    "gaucho"?

    > Po za tym ja naprawdę chciałbm wiedzieć jaki paragraf daje ci podstawy do
    > wpisania numeru biletu na znaczku, bo paragrafu o numerze "sraki" nie
    > znalazłem.

    A jaki paragraf mi tego zabrania?

    > Moim zdaniem nie masz do tego prawa.

    Trudno.

    pdr
    Olo

  • 38. Data: 2004-02-03 22:23:29
    Od: "gaucho" <g...@p...wp.pl>

    > Dalece nie wszystkie.
    > btw. A jak Ty byś określił indywiduum podpisujące się jako "mithos" czy
> [...]

    typowy przyklad pustoslowia i prostactwa... hahahahaha

  • 39. Data: 2004-02-03 22:23:49
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Dalece nie wszystkie.
    > btw. A jak Ty byś określił indywiduum podpisujące się jako "mithos" czy
    też
    > "gaucho"?

    PLONK za bycie brak kultury i bycie debilem.

    nie pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 40. Data: 2004-02-03 22:25:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > masz obowiązek znać dokładniej przepisy i umieć je podać. Tłumaczenie w
    > stylu bo tak mi się chce, niestety nie jest wystarczające, bo niczego nie

    Ależ proszę bardzo:

    "Taryfa przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej KZK GOP
    (Uchwała Zarządu KZKGOP nr 36/01 z dn.21.12.01 z późn. zmianami)

    (...)
    par. 2 Opłaty za przejazd
    (...)
    2.Za bilety ważne uważa się:
    (...)
    b) bilety wyłączone z kasowania (okresowe, miesięczne) - ostemplowane i
    wypisane czytelnie w sposób trwały (tj. piórem lub długopisem), zgodnie z
    oznaczeniami na bilecie (imię i nazwisko oraz w przypadku biletów na jedno
    miasto/gminę - miasto/gmina, na terenie których pasażer będzie podróżował)
    (...)"

    Czujesz się uszczęśliwiony?

    pdr
    Olo