  • 91. Data: 2004-02-05 14:55:28
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:bvtamm$g0e$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Pff i juz widze jak by mi wlepił mandat.
    A co u Was za śmiecenie madatów nie dają?
    Nie masz przecież na myśli przypadku gdy w rewanżu za to, że nie
    dopełniając obowiązków
    nie wytawiłeś odpowiednich kwitków na jego syna/matkę/kumpla/szwagra?

    > W jaki sposób wyobrażasz sobie brak na moim identyfikatorze?
    Najpierw to wyobrażam sobie sam identyfikator, lekko zamglony, staje
    sie wyrazny, potem wyobrazam sobie jego treść z wszystkimi
    rubryczkami wypełnionymi, stempelkami, zdjęciem itd.
    Potem wyobrażam sobie jak jeden z tych niezbędnych do uznania
    identyfikatora za prawidłowy powoli znika.
    Tak sobie to wyobrażam, a Ty? Zapewne inaczej...
    A dlaczego pytasz?
    Czy to istotne przed odpowiedzia czy kontrolowany
    moze Ci coś tam dobazgrać?

    --
    pozdro
    poreba

  • 92. Data: 2004-02-05 19:03:57
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Co mi daje jakie prawo bo już się pogubiłem?

    Zatrzymać bilet.

    > Bilet na okaziciela należy do dowolnej osoby która go okazuje. W odróżnieniu
    > od niego, bilet imienny należy do osoby wymienionej na tym bilecie. Jeśli
    > nie jest wymieniona żadna osoba nie sposób ustalić prawowitego posiadacza
    > biletu, a można wręcz domniemywac ze bilet jest np. kradziony.

    Czyli jak mam ze soba niepodpisaną rzecz, to mozesz domniemywać, że jest
    ona kradziona?

    KG

  • 93. Data: 2004-02-05 20:31:12
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A co u Was za śmiecenie madatów nie dają?

    Komu dają temu dają.

> [...]
    > identyfikatora za prawidłowy powoli znika.
    > Tak sobie to wyobrażam, a Ty? Zapewne inaczej...

    Mam prosbę - na drugi raz nie pisz na grupę po spożyciu, ok?

    pdr
    Olo

  • 94. Data: 2004-02-07 01:42:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Mam prosbę - na drugi raz nie pisz na grupę po spożyciu, ok?
    A ja radę mam: stając na stanowisku orędownika uczciwości
    przy korzystaniu z komunikacji miejskiej (i ogólnie publicznej)
    nie przyznawaj się tak otwarcie, że prawo masz tam gdzie
    Panu Majstrowi mogą skoczyć. Twoja gloryfikacja kumoterstwa i
    cwaniactwa we własnej osobie stawiają Cię jednoznacznie daleko
    od linii podziału dzielącego kontrolerów od "kanarów".
    CBDU

    --
    pozdro
    poreba-zadziwiony łatwością, z jaką dowód przeprowadzono

  • 95. Data: 2004-02-07 23:15:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ 2) oplata dodatkowa tez jest swego rodzaju kara

    ...umowną :) ściślej rzecz biorąc.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 96. Data: 2004-02-08 09:29:45
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > ...umowną :) ściślej rzecz biorąc.

    nie za bardzo... przynajmniej nie w rozumieniu kc
    jakie mamy świadczenie?

    KG

  • 97. Data: 2004-02-09 09:07:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Feb 2004, kam wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+ >>+ 2) oplata dodatkowa tez jest swego rodzaju kara
    >+ > ...umowną :) ściślej rzecz biorąc.
    >+
    >+ nie za bardzo... przynajmniej nie w rozumieniu kc

    Przyznam że nie chce mi się szukać jak to jest ujęte w przepisach
    dotyczących transportu :) - pewnikiem masz rację. Jakby ktoś
    miał "pod ręką" i chciało mu się poszukać... (AFAIK przepis
    stanowi o pobieraniu owych "opłat" i ustala i max. wysokość,
    wprowadzając bzdurne ograniczenie na resztę taryfy :>).

    pozdrowienia, Gotfryd