  • 21. Data: 2004-02-03 20:10:19
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    plonk cwoku

  • 22. Data: 2004-02-03 20:19:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bvnqqb$kgk$1@opal.futuro.pl...

    O wiele prościej było powiedzieć, że się zapomniało biletu miesięcznego i
    później wpisać numer i donieść. tyle, że pewnie gość był przekonany, że
    wpisał i po prostu dał im ten bilet. No i mleko się wylało, bo faktycznie
    taki bilet jest nieważny.

  • 23. Data: 2004-02-03 20:22:00
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > I tu się Kolega myli - jak najbardziej by wypisał z adnotacją ze wypełniono
    > w trakcie kontroli. I teraz niech mi Kolega łaskawie powie w jaki sposób
    > nasz pasazer udowodniłby kiedy faktycznie go wypełniał?

    Bzdura.
    Nigdzie nie mam napisane kiedy ja mam wpisac ten numerek. Poza tym, ze z
    tylu jest mala informacja: "Na tym miejscu nalezy przykleic znaczek
    kontrolny i wpisac na nim numer biletu". Wiekszosc poprostu przyczepia
    zszywka bilet do legitymacji i co? juz lamie prawo? bo nie przykleil?
    Bzdura.
    Kiedys w liceum tez nie wpisalem numerka na bilecik i powiedzial mi,
    zebym pozniej wpisal ten numer...

    > Sugeruje Kolega jakąś korupcję?

    Wystarczajaco napisalem: "dogadac sie z nim" - mozna to tlumaczyc na
    wiele wiele sposobow. Np.: powiedziec "kanarowi", ze zaraz wpisze, bo
    zapomnialem, bo nie mialem dlugopisu przy sobie, schowalem i pozniej
    zapomnialem itd. itd.

    > Jesli kontroler jest spostrzegawczy to zauwazy ze to ołówek a nie długopis i
    > wówczas tak samo wystawi opłatę dodatkową - bilet nie jest wypełniony w
    > sposób trwały.

    Kolejna bzdura. Na legitymacji nie ma takiej informacji, ze znaczek
    winien byc wypelniony w sposob trwaly.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 24. Data: 2004-02-03 20:29:37
    Od: "gaucho" <g...@p...wp.pl>

    > plonk cwoku

    buhahahahahahahahahahahahahaha!! co za troglodyta...

  • 25. Data: 2004-02-03 20:41:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nigdzie nie mam napisane kiedy ja mam wpisac ten numerek.

    Skoro bilet bez wpisanego numerka jest niewazny to chyba jest oczywiste ze
    przed przejazdem. Tak samo jak kasowanie biletu musi nastapic niezwlocznie
    po wejsciu do pojazdu a nie w dowolnym momencie podrozy.

    > Kiedys w liceum tez nie wpisalem numerka na bilecik i powiedzial mi,
    > zebym pozniej wpisal ten numer...

    Widac jakis frajer.

    > Np.: powiedziec "kanarowi", ze zaraz wpisze, bo
    > zapomnialem, bo nie mialem dlugopisu przy sobie, schowalem i pozniej
    > zapomnialem itd. itd.

    No jeśli będzie jakiś leber to może i się da na to złapać....Racja.

    > Kolejna bzdura.

    Sam jesteś jedna wielka bzdura.

    > Na legitymacji nie ma takiej informacji, ze znaczek
    > winien byc wypelniony w sposob trwaly.

    Widać jakieś debilne te legitymacje macie. U nas jest to ujęte w Taryfie i
    dodatkowo napisane na każdym bilecie wymagającym wypełnienia.
    A nawet jakby nie było - wystarczy ze wezmę gumkę i wygumuję to co jest
    napisane. Automatycznie mam bilet niewypełniony.

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-02-03 21:09:50
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > buhahahahahahahahahahahahahaha!! co za troglodyta...

    Typowy "kanar". Nic dodaj, nic ujac :)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 27. Data: 2004-02-03 21:28:58
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > i rowniez plonk - bydła mam dosc na codzien w pracy

    I codziennie w lustrze pewnie tez...

    nie pozdrawiam chamstwa
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 28. Data: 2004-02-03 21:29:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    i rowniez plonk - bydła mam dosc na codzien w pracy

  • 29. Data: 2004-02-03 21:35:29
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message
    > i rowniez plonk - bydła mam dosc na codzien w pracy

    W większości przypadków masz rację. Jesteś bardziej na bieżąco z przepisami,
    niż zwykły użytkownik autobusu.
    Mógłbyś naprawdę wiele rzeczy tu wyjaśnić.
    Ale najwyraźniej nie nadajesz się do tej pracy, skoro po kilku postach
    ponoszą cię nerwy.
    Weź długi urlop.

  • 30. Data: 2004-02-03 21:35:33
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > później wpisać numer i donieść. tyle, że pewnie gość był przekonany, że
    > wpisał i po prostu dał im ten bilet. No i mleko się wylało, bo faktycznie

    Otoż to. A cwaniaczki myślą, ze jak po kontroli wpiszą sobie co trzeba i
    doniosą bilet to opłata zostanie anulowana. A tu takiego wała :-)

    pdr
    Olo